R
Raderad medlem 68338
Du har ingen samarin, bikarbonat, novaluzid eller så hemma? Det kan lindra. Om det nu är typ magkatarr eller så.
Yes har tagit både samarin och omeprazol..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har ingen samarin, bikarbonat, novaluzid eller så hemma? Det kan lindra. Om det nu är typ magkatarr eller så.
Kan det vara gallsten eller något i den stilen tro? Och fint att höra att du ändå har någon, bara två käppknackningar bort
Haha, precis min typ av karl också.Inte omöjligt! Hade problem med gallan som liten.
Eller hur?
Grannen skickade just denna som hon photoshoppat ihop för att muntra upp mig.
Visa bifogad fil 39524
Ångesten håller mig vaken. Tredje natten i rad nu där jag inser att jag inte kommer lyckas sova. Behöver dessutom upp i rimlig tid imorgon för att ta mig till psykologen.
Vill bara sova!
Ja, verkligen.Åh, vad jag känner med dig! Det är sån skit att vara så maktlös.
Ja, verkligen.
Slut på både sömntabletter och benso, så sömn är väl en önskedröm inatt.
Får nya tabletter imorgon, men ja.. Det hjälper inte inatt.
Ja, och jag har dessutom en hel del saker jag tänkt göra "när jag vaknar".. Lär få boka om.Nej, och är man redan sänkt så har man kanske inte "råd" med en sömnlös natt på samma sätt som annars. Skit är det!
Alla djur utfodrade och även jag. Har börjat jobba lite, har nyhetsmorgon på på tvn och ska väcka barnen om 20 minuter ca. Yngsta dottern får vara hemma idag också så hoppas hon blir sitt pigga jag igen Ska ta lite mera kaffe och fortsätta jobbet nu.
Måste fråga vad du jobbar med? Funderat ett tag haha eftersom du verkar jobba hemifrån?
Ja jag har hemmakontor Jobbar med administration och ekonomi på ett mindre bolag där vi anställda är utspridda i Sverige och Norge. Alla sitter hemma nästan. Någon enstaka hyr ett kontor hos något annat företag, men de flesta sitter hemma.