Torkade chiliflakes då? Det kanske kan vara ett alternativ att ha hemma i skåpet?Den frysta chilin lät sig inte mixas till mindre bitar. Så nu är det lite för stora bitar i maten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Torkade chiliflakes då? Det kanske kan vara ett alternativ att ha hemma i skåpet?Den frysta chilin lät sig inte mixas till mindre bitar. Så nu är det lite för stora bitar i maten.
Du kommer garanterat inte ångra dig om du åker.Väntat hela dagen på att läkaren ska ringa, men nej.. Det har gjort att jag inte kunnat göra något av det jag tänkt göra idag.
Så får vänta tills imorgon med att hämta lera och grejer på skolan.
Fick ett oroväckande sms från en kompis så pratade med hen ett tag. Så nu är jag orolig och funderar på om jag ska åka dit då jag har en dålig känsla i magen.
Jo, det var lite så jag tänkte med.... Så nu halvligger jag här i soffan, ren och varm och avslappnad. Känner jag för att plugga?? Njae.........Alltså man säger aldrig nej till ett skumbad! I med dig i badet! Du behöver det för att kunna plugga
Nej, tror inte det jag heller. Ska bara låta grytan koka klart så jag kan ta med mat åt hen.Du kommer garanterat inte ångra dig om du åker.
Haha nej i det läget så känns ju plugg ännu mindre kul men ibland så behöver man något annatJo, det var lite så jag tänkte med.... Så nu halvligger jag här i soffan, ren och varm och avslappnad. Känner jag för att plugga?? Njae.........
Jag har nog hel torkad chili i skåpet. Det kan man nog bara smula ner i maten.Torkade chiliflakes då? Det kanske kan vara ett alternativ att ha hemma i skåpet?
Låter mycket gott - och festligt!Vi har ätit kvällsmat: rotfruktsgratäng, grillat fläskkött, bearnaisesås och tzatziki
Vi har ätit kvällsmat: rotfruktsgratäng, grillat fläskkött, bearnaisesås och tzatziki
Nääääj! Råkade gå in på instakonto med matchande set hästprylar a la schabrak/lindor/benskydd/etc från bla ett av mina favoritmärken.
Inte köpa! Jag är en mästar-hoarder när det kommer till sånt. Inteköpainteköpainteköpainteköpainteköpa...
Matchydressageofficial.Vilket konto? /fellow hoarder med en häst som inte äns är inriden