Haft ett tungt besök hos psykologen och jag håller inte med henne om hennes bedömning av mig utan hon har förstått mig fel.
Sitter nu och väntar på ett besök hos läkaren iaf.
Sitter nu och väntar på ett besök hos läkaren iaf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är synd om dig
Vad är bäst att gå till efter bilolycka som gett ont i ryggen, kiropraktor eller sjukgymnast? Läkaren sa att han inte kan göra nåt mer.
Jag köper fryst, hackad chili och slänger direkt i grytan. Inga problem.Jag tänkte laga kikärtsgryta i röd currysås idag men har glömt köpa 2 chili. Äsch. Men undrar om det kan funka med fryst chili?
Gick det inte att finhacka den fryst?Den frysta chilin lät sig inte mixas till mindre bitar. Så nu är det lite för stora bitar i maten.
Se till att vattnet inte är för varmt, då försvinner alla bra egenskaper och honungens socker är det enda som finns kvar. För mig brukar det hjälpa att blåsa bubblor i vatten med sugrör för att aktivera lungorna på ett mer skonsamt sätt än att hostaFörsöker få bort slem i halsen med varmt honungsvatten (förlåt för äckelvarning).
I övrigt ta mig fan stämmer det min älskade sambo ofta säger till mig; att jag inte ska tänka så jävla mycket. Halkade in på en sida där det står att för mycket grubblande och tänkande på allt orsakar ångest och det stämmer då in på mig! På morgnarna mår jag hur toppen som helst- har ju inte hunnit tänka så jävla mycket lixom.
På tal om morgon; det var såå mysigt att vakna i morse brevid sambo och båda katterna; hanen satt och tvättade på honan, sen bytte han fokus till att attackera husses fötter piskt! verkligen. läste att en massa grubblande o sådär kan leda till ångest. stämmer på mig! för jag mår toppen på mornarna (gör ju inte en deprimerad i regel, mornarna sägs ju vara värst) för då har jag inte hunnit tänka än så jävla mkt!
Sjukgymnast!
Se till att vattnet inte är för varmt, då försvinner alla bra egenskaper och honungens socker är det enda som finns kvar. För mig brukar det hjälpa att blåsa bubblor i vatten med sugrör för att aktivera lungorna på ett mer skonsamt sätt än att hosta
Fick det tipset efter jag legat inne för operationLite lagom varmt .
Jaså! Visste jag inte! Tack för tipset- där fick jag lära mig nått nytt! . Mjo det tar på att hosta såhär...
Får jaga ut hunden på en kiss bara, men hon får gå själv
Ska visa detta för min hund och berätta att det är det som gäller från och med nu!
Visa bifogad fil 39542
"Jag vill inte ut matte, snälla tvinga mig inte"
Chili är rent generellt svårt att hacka i min lilla matberedare. Det fastnar mest på väggarna i behållaren och så får jag skrapa ner det ett antal gånger innan jag startar maskinen på nytt.Gick det inte att finhacka den fryst?