Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sellpy lönar sig eg bara om man har lite finare märkeskläder, pga dyra omkostnader.Sellpy är skit. Har skickat in 5 fulla kassar. Än så länge har jag bara fått 46 kr. Och det får jag inte utbetalt
Sellpy är skit. Har skickat in 5 fulla kassar. Än så länge har jag bara fått 46 kr. Och det får jag inte utbetalt
Har vi samma katt? Dubbelgångare? Tvillingar? Katten här som vill dricka från vattenkranen är också vitmin vita är PRECIS likadan.. Fast hon har dresserat husse bäst till att sätta på vattenkranen.
Är ledsen och har ont i huvudet. Önskar det bara kunde bli kväll så jag får gå och lägga mig.
Fick ut min tillslut också
Visa bifogad fil 39560
jaSellpy lönar sig eg bara om man har lite finare märkeskläder, pga dyra omkostnader.
ja, nu lämnar jag hellre in sakerna till Erikshjälpen i fortsättningSellpy suger verkligen. Jag har handlat min sista sak där. Bara någon enstaka gång har jag fått ett klädesplagg som inte varit trasigt eller smutsigt. Efter att jag har förstått hur skinnad man blir som ”säljare” av kläderna och att det bara finns en vinnare - Sellpy - så lämnar jag hellre kläderna till Myrornas eller Stadsmissionen än till Sellpy.