Kram! Det kanske blir bättre innan kvällen är slut!
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram! Det kanske blir bättre innan kvällen är slut!
Åh nej fy, idag finns det verkligen inga bra kläder. Bara mindre dåliga.Den som myntade uttrycket "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" har fel. Jag hade ambitionen att uträtta något på ridbanan idag, gjorde i ordning hästen och satt upp. Knappt tio minuter senare satt jag av igen. Två plusgrader, regn på tvären och snöstyltor tyckte vi inte om, varken jag eller hästen. Hästen kunde inte ens gå rakt fram idag utan ormade sig från regnet och blåsten. Häpp, så blev det med det.
Stallkatten var i alla fall väldigt kelen idag.
Det var nog hästen som tyckte det var värst.Åh nej fy, idag finns det verkligen inga bra kläder. Bara mindre dåliga.
När jag kom till stallet stod hästarna inne och allt de haft på sig ute, inklusive grimma och grimmskaft (!) hängde på tork i sadelkammaren.
Haha, precis min typ av karl också.
Men for the record är inte det du beskriver något man "belastar" akuten med, inte som en tredagars förkylning eller en stukad lilltå direkt. Undrar även om du HAR en käpp ens?
En sån grannrelation hade jag också velat ha. Här får jag klara mig själv vid varje kris.Jag når taket från loftet även utan käpp! Har utvecklat ett relativt avancerat morse-knack-system med grannen
En sån grannrelation hade jag också velat ha. Här får jag klara mig själv vid varje kris.
En robotdammsugare?Jaaa Tack, ja hoppas!
Ja, kanske, fast konstigt att det inte låter hela tiden isf?
Vill inte störa grannen en söndag kväll, men imorrn tidig kväll ska jag knacka på å höra om hon fattat vad det är...
Vilken posör till tant, ändå! Inte ens käpp... Jag har naturligtvis en, som jag förvisso knappt använt, men haft bredvid sängen pga. rädsla för inbrottstjuvar en sommar då grannen haft inbrott, haha.Jag når taket från loftet även utan käpp! Har utvecklat ett relativt avancerat morse-knack-system med grannen
Vilken posör till tant, ändå! Inte ens käpp... Jag har naturligtvis en, som jag förvisso knappt använt, men haft bredvid sängen pga. rädsla för inbrottstjuvar en sommar då grannen haft inbrott, haha.
Jag försökte hacka med kniv sen men det gick väl så där. Svårt att få det tillräckligt smått.
Det förutsätter att man kan hålla i chilin och det är svårt när den redan är delvis hackad. Sen vill jag helst inte hålla i chili med bara händerna och jag har nog inga plasthandskar hemma. Jag har lite dålig erfarenhet av att håll i chili med händerna. Sen vill jag hacka chilin i mikroskopiska bitar för att jag ska tycka det är bra.Jag brukar klippa med sax