JajjamänJag blev lite förvirrad där också efter ditt inlägg typ ska alla politikern ha varsin PADDA? Varför då? För att kunna kväka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JajjamänJag blev lite förvirrad där också efter ditt inlägg typ ska alla politikern ha varsin PADDA? Varför då? För att kunna kväka?
Jag är nervös. Det blir psykologbesök idag igen.
Nu har en annan medborgare blivit uppbragt för att politiker får 200 kr i timmen för att "sitta i en kontorslokal och ha möte".Roar mig med att käfta med en gnällspik på fb.
Vederbörande har blivit UPPRÖRD för att lokaltidningen skrivit att alla politiker ska få disponera en padda under mandatperioden. För är man politiker har man minsann råd att köpa en padda själv.
Att kommunen kräver att man har tillgång till en ny dito för att kunna hantera den app som krävs för kommunikationen inom kommunen verkar han inte fatta. Eftersom det minsann är upprörande.
Mitt inlägg bevarade han med "bullshit".
Öhm modellerna på senaste visningen hade troligtvis inte ätit så många pizzor i livet. Det är precis vad jag gör nu. Käkar lyxpizza och pimplar rödvin.
Nu har en annan medborgare blivit uppbragt för att politiker får 200 kr i timmen för att "sitta i en kontorslokal och ha möte".
Det hela är ganska amusant.
Och tyvärr upplysande.
Fast då har du inte begripit att politiker faktiskt inte behövs. Beslut fattas av sig själv - automagiskt. Dessutom blir besluten kloka och bra, lika automagiskt. Politiker har vi bara för att folk ska ha en möjlighet att sko sig.Det var en mager timlön måste jag säga. Jag sitter i en massa möten på jobbet och slår man ut min lön på en 40 timmars arbetsvecka så blir det betydligt mer än det.
Folk tänker inte längre än vad näsan räcker
Går det inte att stödfodra de som har svårt att hålla hull? Kraftfoder, olja etc?
Tänker att med gamlingar kan det ju gå fort åt fel håll.
Jo, vi stödfodrar de som behöver men den sista fodersäcken har möglat och foderbutiken inne i stan är översvämmad
@karamelldrottningen vi har inget stall eller regntäcken men vi fodrar med det vi har och som tur är har vi haft ström hela tiden för att odla korn/gräs i vår fodder factory. Men nu börjar även säden mögla.... allt möglar i denna fukt och värme
Sadlar för ett värde över 30 000 dollar...
Visa bifogad fil 24910
Men hjälp !!! Hoppas regnet lugnar ner sig snarast!Jo, vi stödfodrar de som behöver men den sista fodersäcken har möglat och foderbutiken inne i stan är översvämmad
@karamelldrottningen vi har inget stall eller regntäcken men vi fodrar med det vi har och som tur är har vi haft ström hela tiden för att odla korn/gräs i vår fodder factory. Men nu börjar även säden mögla.... allt möglar i denna fukt och värme
Visa bifogad fil 24910
Jo, vi stödfodrar de som behöver men den sista fodersäcken har möglat och foderbutiken inne i stan är översvämmad
Visa bifogad fil 24910