Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
45 minuter kvar! Roar mig med att städa i städskrubben. Har slängt en massa gammalt skräp som bara stod och tog plats så nu är det fint här. Lyssnar på 70talssoul och väntar på vaktmästaren ska komma och fixa stoppet i avloppet. Har försökt få loss det själv men svårt när man inte har grejer..

Så där ja. Nu är det skottat igen. Vi har haft plusgrader under dagen så det var tungt. Jag passade på att befria bilen från snötäcket också för det där hade jag inte velat skulle frysa fast på den senare.

And in other news :rofl:
Kändes klockren
FB_IMG_1549372125773.webp

Det är inte dåligt ändå, jag fick ge mig ut i hagen själv och trampa upp lite stigar åt min 1.60-häst i morse, han tyckte att hänga vid grinden var ganska lagom :cautious: Nu la jag allt hö i högar så långt bort som jag orkade pulsa i snön :devil:

Mina tre (två islandshästar och minishettisen) har gjort några stigar som dom använder. Står helst längst ner i hagen och vilar efter alla fodringar så jag är glad att dom rör sig en del ändå. Islandshästar leker en hel del med varann också :p Men det är nog rätt vanligt att hästar bli stående på ett ställe när det blir så här mycket snö :cautious:

:eek: Har precis slutat och herregud vad mycket vatten (det var bara -1 vid sextiden imorse så det är nog varmare nu dessutom), jag blundar och ber till högre makter att det inte blir iskallt i natt. För då blir det isbana imorgon.
20190205_152517.webp

:eek: Har precis slutat och herregud vad mycket vatten överallt (det var bara -1 vid sextiden imorse så det är nog varmare nu dessutom), jag blundar och ber till högre makter att det inte blir iskallt i natt. För då blir det isbana imorgon.
Visa bifogad fil 24959

Här omkring (Västra Götaland) så sa de i morses att man kunde förvänta sig mellan -5 till -15 grader i natt... ser INTE fram emot den halkan i kväll/morgon med all slask som blivit nu!!

Hoppas verkligen att väderprognosen ändrar sig...

Här omkring (Västra Götaland) så sa de i morses att man kunde förvänta sig mellan -5 till -15 grader i natt... ser INTE fram emot den halkan i kväll/morgon med all slask som blivit nu!!

Hoppas verkligen att väderprognosen ändrar sig...
Hoppas jag med!

Tur att jag har bra impuls kontroll, annars hade jag sagt upp mig för länge sedan pga för lite att göra på jobbet

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka