Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Careful what you wish for......men jag hade faktiskt gärna sett av vi hade haft några decimeter snö i stället för det vidriga vädret som vi har nu. Det var SÅ vackert för någon dag sedan, men idag är allt en vidrig slaskig röra. Grusväg med ett tjockt lager snömodd = jag körde så sakta att det knappast gav utslag på hastighetsmätaren. Jag trodde väl lite att jag överdrev, men till och med den ständige fartdåren kröööööööp förbi vårt hus idag..... Och i natt ska det frysa i detta .....
-13 och sol idagBor i norra delen,vi har haft +4 idag och nu runt +1
Va? Var är du på för magiskt ställe?Plus fyra, ingen snö och grönt och fint. Krokusar och snödroppar. YEY liksom!
Va? Var är du på för magiskt ställe?
@Seabaz Det är inte alls störande att du skriver om regnet, det är ju jobbigt för er och självklart skönt att få skriva om det. Personligen så läser jag gärna dina uppdateringar så här om hur det går för er, och hoppas på att det blir bättre snart!
Åhå, DET magiska stället
Du bor väl på söder i vanliga fall va? Jag hade för mig det, därför blev jag lite fundersamLängst söderut i Sverige 5-6 kilometer från kusten.