Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fruktansvärd ågren just nu. Min jävla bil där batteriet är kasst måste flyttas till den 11 eftersom de ska snöröja då. Problemet är att jag vill skrota men det måste ske inom de närmsta fyra dagarna typ. Kollat om en fd kollega vill ha en bil gratis, han skulle åtk, men det måste liksom ske NU. Försöker få tag på bilskrotning. Hur lång tid brukar de ta? Dessutom har låset frusit. Tänkte ringa min bilverkstad i värsta fall och fråga om de vill ha en gratis bil, alt kan köra den till skroten och jag betalar för det. Vet någon om jag måste vara på plats på skroten om de får med sig alla papper och mitt id?

Blir så arg på mig själv som inte gjort det här tidigare. Är det någon som har tips på fruset billås?

Sitter och käkar Ahlgrens bilar och dricker cola för att lugna ner mig. Go me :meh:
Det finns en töande låsspray att köpa på tex macken,biltema mfl

Jag har fruktansvärd ågren just nu. Min jävla bil där batteriet är kasst måste flyttas till den 11 eftersom de ska snöröja då. Problemet är att jag vill skrota men det måste ske inom de närmsta fyra dagarna typ. Kollat om en fd kollega vill ha en bil gratis, han skulle åtk, men det måste liksom ske NU. Försöker få tag på bilskrotning. Hur lång tid brukar de ta? Dessutom har låset frusit. Tänkte ringa min bilverkstad i värsta fall och fråga om de vill ha en gratis bil, alt kan köra den till skroten och jag betalar för det. Vet någon om jag måste vara på plats på skroten om de får med sig alla papper och mitt id?

Blir så arg på mig själv som inte gjort det här tidigare. Är det någon som har tips på fruset billås?

Sitter och käkar Ahlgrens bilar och dricker cola för att lugna ner mig. Go me :meh:

Jag har använt hårfön till fruset billås :p

Eld 🔥

I dag ar det kallt har. Just nu ar det -2*C ... och det ska enligt NOAA (National weather services) inte bli varmare an +3*C under dagen. Mina juveler ska spara i dag ... jag far helt enkelt vanta till i eftermiddag med att klamma in sparning.
Mina klienter ska fa trana lydnad pa en stor "farm store" pa formiddagen.:p Det blir atminstone lite lagom med distractions att ga mellan hyllor av hundmat och godis och alla manniskor som nodvandigt ska klappa allt de ser.:cautious:

Nu da dagen ar planerad ar det dags for en kopp kaffe till innan jag letar reda pa vantar.:)

Ouch ... en liten hummingbird ( ...eh ... eh ... eh ... och jag kan inte alls komma pa vad de heter pa Svenska just nu) flog just in i fonstret. Hoppas den inte gjorde illa sig.

Sitter och försöker komma ihåg hur stor möbler jag har. Hur många hyllplan hade hyllan egentligen? Hur många lådor har byrån?
Måste ju börja planera hur jag ska inreda mitt syrum. När de nu kommer och byter golven :meh:

Skrev precis till en kollega på fb för att önska lite musik till morgondagen :p Brukar vara han som sköter musiken och vill någon lyssna på något speciellt så petar han in det i någon spellista. Fast.. om han tar med "mina" låtar nu så finns det risk att jag går runt på jobbet imorgon och sjunger högt(!) och frågan är om jag ens vågar det egentligen :cautious: (att sjunga högt är standard på mitt jobb, inte något som andra stör sig på)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka