Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och sjunger och funderar på hur jag ska göra imorgon. Är så sjukt trött i hela kroppen (inte bara för att det är kväll, orkade knappt cykla till/från jobbet idag..) och har dessutom tokigt ont i ett knä nu. Imorgon väntar fysiskt jobbig dag på jobbet, så tja, det känns motigt som fan...

Jag har gömt mig i ett klassrum och lyssnar på musik. Ligger helt i fas med hur lång tid saker ska ta men helt fel jämför med hur mycket tid jag har på mig. Så jag tar en liten paus. Har ju jobbat hela 40 minuter. :meh:

Har extrahund även idag, han är lugnare idag så efter en heldag igår märkte han nog att det inte är någon fara att vara här :) Ska snart lämna en unge vid bussen och den andra hos farmor, äntligen har gått över 48 h gränsen med stor marginal så det känns okej att låta dom lämna huset igen :p

Jag har gjort allt skolarbete jag kan göra själv, är i fas. Det känns jättekonstigt. Spenderar dagen med att sortera och rensa barnets leksaker och sortera tvätt.

Ska nog leka lite med connemaran också, ska ”bara” tina lite först.

Ska starta kaffebryggaren och djupdyka ner i ma2b-boken. Är prov imorgon och problemlösningarna sitter fortfarande inte där de ska :nailbiting::meh:

Blida ute. Verkligen skiftande väder denna vintern. Ena dagen minus femton och nästa dag plus två grader :crazy:

Får reklam här inne om ”sy- och hantverksmässa”, inget jag kommer att gå på men kanske kan vara något för @sthu ?

Vikit trasor och sjungit med i Daniel Norgrens So glad. Tur att ingen hör här nere i källaren :angel:

Nu väntar jag på att klockan ska bli 13.40 så jag kommer in i gymnastiksal och omklädningsrum. Fram tills dess ska jag virka lite tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka