Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men visst var jag väl väldigt exakt och avslöjande .Åhå, DET magiska stället
Du bor väl på söder i vanliga fall va? Jag hade för mig det, därför blev jag lite fundersam
Hoppsan! Men skoj! Har baksmällan slagit till ännu?Bodde
Drack Vlin, fick ett infall och övertygade partner att vi skulle sälja och flytta söderut. Häpp, 2 månader senare typ hade vi köpt en avstyckad gård.
Hoppsan! Har baksmällan slagit till ännu?
Låter härligt!Nej, jag ÄLSKART. Jag bodde 11 år på söder, totalt 16 år i Stockholm, kände mig klar.
Och kollegan smaskar
Ursäkta menEdit: hur mycket gurka kan en person trycka i sig?!
I morgon har vi planer på att ta in alla hästar och visitera var och en noga och de som behöver kommer få en anti-bacterial bad. Alla kommer få en lång borstning/light massage osv...
Chefen kommer ta färjan in till stan och köpa allt vi kan få tag i, beroende på kvalitet efter allt möglande....
Det kan vara värt att få det avplogat o börja om från början.Slit inte ut dig.Så. Messat grannfirman.
Ska hänga en påse pengar vid hans grävlingsfälla som frotfarande står kvar nära tomten. Mitt förslag.
Så får vi se hur mycket snöröjning han tycker den slanten är värd.
Alltså han är snäll och vettig. Men en businessman. Allt man kan göra pengar på - det sysslar han med. Det är hans levebröd.