Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi kan byta...Alla skriver om snö
Här fortsätter det att regna...
Funderar på vilken bil jag ska ta till jobbet.
Måste köra över ett berg för att komma dit och det ösregnar (har gjort i 4 dagar nu) så stor risk för ras och stora stenar på vägen även om risken att träffas är liten förstås.
1. Toyota camry, automat: bra däck, låg och tung som en stridsvagn men läcker in vatten och ingen fläkt för imma på rutorna.
2. Honda crv, manuell: hög med sämre däck men fyrhjulsdriven. Torr och med bra fläktar
Det är elfilt-och-flanellakan-kallt här ikväll....
Här får kaminen jobba...
Hade tagit CR-V:n. För de omständigheterna känns den bäst.
Men visst, allra helst hade jag tagit en King Cab
Min drömbil är en nissan navara
Jepp, får bli hondan!
Jag har kört en Lada Niva i lervälling i skogen för många år sedan. Det var inget problem. Komfortmässigt är de inget att hurra för men de tar sig fram överallt.De är vidriga... om de inte är sprillans nya. Jag har kört en drös King Cab/Navara i jobbet och King Cab-skrammel är verkligen ett begrepp En av mina borrare frågade om det var högt däckljud på mina nya däck och jag gapskrattade och sa att det skulle f-n inte höras över det vanliga oljudet
Men de tar sig fram så länge det inte är skit bakom ratten Personligen skulle jag inte gråta över en Amarok, borrarna har en sådan och den är riktigt trevlig. En Dodge Ram skulle kunna funka också...
Absolut Hondan! Det där med imman låter INTE bra !Funderar på vilken bil jag ska ta till jobbet.
Måste köra över ett berg för att komma dit och det ösregnar (har gjort i 4 dagar nu) så stor risk för ras och stora stenar på vägen även om risken att träffas är liten förstås.
1. Toyota camry, automat: bra däck, låg och tung som en stridsvagn men läcker in vatten och ingen fläkt för imma på rutorna.
2. Honda crv, manuell: hög med sämre däck men fyrhjulsdriven. Torr och med bra fläktar
Jahapp varsel imorgon. Blir nog svårt att somna inatt
AF? Beklagar.