R
Raderad medlem 68338
Du går mot ljuset menar du?
Ja möjligen! Ses på andra sidan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du går mot ljuset menar du?
Ja möjligen! Ses på andra sidan?
Ser mörkt ut för kissen.
Fick avboka min intervju. Ska höras nästa vecka istället.
Ser mörkt ut för kissen.
Fick avboka min intervju. Ska höras nästa vecka istället.
Är deprimerad och har panikångest
Nej, det tycker jag inte. Ibland händer det att saker och ting trillar mellan stolarna, och det är lätt att bli bortglömd. Så ring du!Fortfarande inget samtal från veterinären. Antar att de lämnar över det till kvällspersonalen. Om de inte ringt kl 19, är jag jobbig om jag ringer då?
Fy så jobbigt!Ringt till djursjukhuset. Inget besked i nuläget, verkar inte som att de hunnit göra någon undersökning ännu. Eventuellt ultraljud ikväll/natt, men de hade många akuta fall på väg in
Sådan väntan är olidlig.... Håller tummarna för ett positivt besked!Ringt till djursjukhuset. Inget besked i nuläget, verkar inte som att de hunnit göra någon undersökning ännu. Eventuellt ultraljud ikväll/natt, men de hade många akuta fall på väg in
Ringt till djursjukhuset. Inget besked i nuläget, verkar inte som att de hunnit göra någon undersökning ännu. Eventuellt ultraljud ikväll/natt, men de hade många akuta fall på väg in
Ringt till djursjukhuset. Inget besked i nuläget, verkar inte som att de hunnit göra någon undersökning ännu. Eventuellt ultraljud ikväll/natt, men de hade många akuta fall på väg in
Här får kaminen jobba...Det är elfilt-och-flanellakan-kallt här ikväll....