Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Myser med bebis och bara tar det lugnt
De är vidriga... om de inte är sprillans nya. Jag har kört en drös King Cab/Navara i jobbet och King Cab-skrammel är verkligen ett begrepp En av mina borrare frågade om det var högt däckljud på mina nya däck och jag gapskrattade och sa att det skulle f-n inte höras över det vanliga oljudet
Men de tar sig fram så länge det inte är skit bakom ratten Personligen skulle jag inte gråta över en Amarok, borrarna har en sådan och den är riktigt trevlig. En Dodge Ram skulle kunna funka också...
Absolut Hondan! Det där med imman låter INTE bra !
Våran Amarok är värsta måndagexemplaret oavsett hur bra den är de där korta stunderna som allt funkar så skulle jag inte rekommendera den till någon... lägg därtill usel kundservice på VW. Mannen har haft den i två år, köpte den ny - i år har vi inte lagt på vinterdäcken, för ingen av oss vill riskera att bli sittande långt ute i skogen och vänta på bärgare. Sist jag körde den så fick jag vänta 3 tim på bärgare, ståendes på en skogsbilväg, när den sedan var fixad av verkstaden så lös det nya lampor och torkarbladen funkade inte... Sa jag att den ska säljas?!De är vidriga... om de inte är sprillans nya. Jag har kört en drös King Cab/Navara i jobbet och King Cab-skrammel är verkligen ett begrepp En av mina borrare frågade om det var högt däckljud på mina nya däck och jag gapskrattade och sa att det skulle f-n inte höras över det vanliga oljudet
Men de tar sig fram så länge det inte är skit bakom ratten Personligen skulle jag inte gråta över en Amarok, borrarna har en sådan och den är riktigt trevlig. En Dodge Ram skulle kunna funka också...
Ätit magiskt goda sniglar och druckit calvados. Bland annat. En rimlig tisdag. Och röret läcker inte... än så länge
Åhhhhhhhh,den är ute! Grattis! Vad blev det?Myser med bebis och bara tar det lugnt
Våran Amarok är värsta måndagexemplaret oavsett hur bra den är de där korta stunderna som allt funkar så skulle jag inte rekommendera den till någon... lägg därtill usel kundservice på VW. Mannen har haft den i två år, köpte den ny - i år har vi inte lagt på vinterdäcken, för ingen av oss vill riskera att bli sittande långt ute i skogen och vänta på bärgare. Sist jag körde den så fick jag vänta 3 tim på bärgare, ståendes på en skogsbilväg, när den sedan var fixad av verkstaden så lös det nya lampor och torkarbladen funkade inte... Sa jag att den ska säljas?!
Haha min chef har en Amarok samt en äldre Navara som jag kört mycket!
Jag är praktiskt lagd så jag ser inte hur jag behöver en så stor bil som Amaroken, även om den är riktigt nice och flådig
Nissan X-trail är vanlig här i Aus men det verkar vara riktigt mycket "måndagsexemplar".
Nissan Navara är också vanlig och de går och går och går
Myser med bebis och bara tar det lugnt
Jag har kört en Lada Niva i lervälling i skogen för många år sedan. Det var inget problem. Komfortmässigt är de inget att hurra för men de tar sig fram överallt.
Inte ett jota@kolblakkur hur går det, hört nåt?
Jag har sniglar i mina akvarium...Ätit magiskt goda sniglar och druckit calvados. Bland annat. En rimlig tisdag. Och röret läcker inte... än så länge
Inte ett jota