45 minuter tog det att få upp bronBron verkar ha frusit ihop får se när jag får åka över, väntar på broöppning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
45 minuter tog det att få upp bronBron verkar ha frusit ihop får se när jag får åka över, väntar på broöppning
Påminn mig, varför bor jag i det här landet? Särskilt så här års?
Öhh, nope!Därför att det är underbart vackert med snö på bergen och rimfrost i träden
Öhh, nope!
Haha, vi är nära det stadiet med eldning men har träffat många andra som är nöjda med sina och det kan jag förstå. De är riktigt trevliga för att vara pickup.Nej, jag tänker inte be chefen köpa den av er
Men vad surt alltså, borrbolaget som jobbar åt mig har flera Amarok och de är jättenöjda. Min hetlevrade försteborrare som är här nu hade eldat upp sin om den inte funkade bra men han är verkligen nöjd.
Haha, vi är nära det stadiet med eldning men har träffat många andra som är nöjda med sina och det kan jag förstå. De är riktigt trevliga för att vara pickup.
Så att du kan åka på semester till AustralienPåminn mig, varför bor jag i det här landet? Särskilt så här års?
Så att du kan åka på semester till Australien
Vore kul att ha nån bukefalist över och svettas lite här i tropikerna
Beklagar....Världens vackraste katt får somna in idag.
Världens vackraste katt får somna in idag.
KramVärldens vackraste katt får somna in idag.
BeklagarVärldens vackraste katt får somna in idag.