Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh så sorgligt❤beklagar❤Världens vackraste katt får somna in idag.
Vi kom hem igår, allt såg bra ut med bebisen och hon är världens mysigaste och lugnaste. Vi kör med dammsugare, tv, pratar och skrattar osv som vanligt och hon sover utan problem. Skriker när hon är blöt, hungrig och när man lägger ner henne, hon vill vara i famnenHoppas allt ser bra ut så ni får komma hem snabbt
Tur att det inte var en T-rex... förlossningen hade nog varit lite väl jobbig då!
Så tristÄsch... Jag fick inte jobbet De ringde inte ens och meddelade, fick bara ett mail med standardformulering att de gått vidare med andra kandidater..
Nu är jag ledsen
Blä. Har tydligen fått bältros, eller läkaren var osäker beroende på vart utslagen satt men valde ändå att sätta mig på behandling. Det goda livet när man står på immunsuppressiva läkemedel.
Egentligen är det inte så farligt. Jag har funderat på vad det där utslaget jag fått, som kliar och gör ont, kom ifrån. Har inte speciellt känslig hud eller har en historik av eksem, så när jag såg att jag fått ännu mer blåsor på handen också så googlade jag. Egentligen efter bilder på eksem, men när jag såg en bild som påminde om mitt utslag så var det en bild på bältros. Eftersom jag vet att det är en vanlig biverkning så ringde jag VC för att rådgöra och eftersom att behandlingen isf måste sättas in snabbt för att få effekt så fick jag komma dit redan idag. Om det inte blir värre så är det här ändå hanterbart, apropå att det är en av dina fasor alltså. Vi vet väl båda två hur illa det kan se ut, men man kan nog ha tur i oturen också.Åh nej din stackare *stor kram*
Jag kan säga att det är en mina fasor pga mina mediciner...
Egentligen är det inte så farligt. Jag har funderat på vad det där utslaget jag fått, som kliar och gör ont, kom ifrån. Har inte speciellt känslig hud eller har en historik av eksem, så när jag såg att jag fått ännu mer blåsor på handen också så googlade jag. Egentligen efter bilder på eksem, men när jag såg en bild som påminde om mitt utslag så var det en bild på bältros. Eftersom jag vet att det är en vanlig biverkning så ringde jag VC för att rådgöra och eftersom att behandlingen isf måste sättas in snabbt för att få effekt så fick jag komma dit redan idag. Om det inte blir värre så är det här ändå hanterbart, apropå att det är en av dina fasor alltså. Vi vet väl båda två hur illa det kan se ut, men man kan nog ha tur i oturen också.
Att jag känner mig så deppig är för att det ALLTID är något, och det känns så utmattande att behöva hantera sjukdomsrelaterade saker hela tiden
Har glidit runt i pyjamas hela dagen idag med. Även på hundpromenad. Fördel med boende i bushen!
Imorgon kommer min papput och ska ha försenad julafton. Funderar på vad jag ska bjuda på för käk. Han älskar ju röding. Så jag tror det blir det. Bli kul att träffas! Hinner ju liksom inte riktig med sånt nu. Så jag har saknat mina vänner och familj!
Jag varit upp på ICA hemma i typ pyjamas. Helt underbart med byhålor