Mitt kaffe smakar konstigt idag .
Mitt med! Dålig kaffedag helt enkelt..
Mina borrare klagade inte nyss. Dock kan det ha berott på att de är aldrig kinkiga med något och att jag bjöd på hembakta semlor till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt kaffe smakar konstigt idag .
Mitt med! Dålig kaffedag helt enkelt..
Mina borrare klagade inte nyss. Dock kan det ha berott på att de är aldrig kinkiga med något och att jag bjöd på hembakta semlor till
Jag är likadan. Jag är en sån som alltid är några minuter eller mer i förtid och får hemskt dåligt samvete om jag är lite försenad, även minuter.
Kommer ihåg att jag smsade mi chef (jobb i sverige) att jag försovit mig (vilket typ händer nån gång vartannat år kanske) men var på väg, ca 40 min försenad.
Han skickade sms tillbaka och typ "du vet att vi har 2h flextid morgon och em här? Luuuugn"
Tillbaka till i morse. Jag kom till jobbet 06.28 och ingen annan där... jag börjar lite smått men när kl var 06.35 och fortf ingen där gick jag och hämta min mobil. Ser ett sms från chefen "vi kan vänta med att fodra tills regnet lugnat sig, jag har redan talat om för de andra med"
Vafa..... jag skicka tillbaka "jag är redan här och redan dyngsur så jag fodrar nu"
2 min senare kom de andra upp och bad om ursäkt och skyllde på chefen, men det var ju lugnt. Fodra i hällregn är ju också kul. Nu 2h senare har det fortf inte slutat ösa ner så skönt att ha det gjort
Får man hembakt semla klagar man inte på kaffet!
Jag har äntligen lyckats få tummen ur till att skriva klart en uppgift. Som jag började på för typ två veckor sedan... och den bestod av fyra enkla frågor, som tog sammanlagt typ 30min att svara på. Nu undrar jag, som alla andra gånger jag gör såhär, varför jag dragit ut på det ända till sista sekunden när det varken var svårt, jobbigt eller tidskrävande
De klagade inte på semlorna heller
Det verkar så. Eller så är det semlorna som fattas.Mitt med! Dålig kaffedag helt enkelt..
Inte gilla på att du gör likadant, men att jag känner mig mindre ensam i att dra ut på allt...Kan inte ge dig ett svar, jag gör exakt likadant...