Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger fullt påklädd under täcket och fryser så jag skakar. Funderar på att ta en kopp te och sedan sova.

MENSVÄÄÄÄRK :arghh: Planen är helt klart att sopa i mig tillräckligt smärtstillande för att överleva samt inhandla semlor på finkonditoriet efter jobbet. Målbild: Fosterställning i soffan med grädde över halva fejset ca 19:20 ikväll. Känns ändå inom räckhåll :D

Maken blev inlagd pa sjukhus for "magont" i dag. Han har nagot i vagen i tunntarmen och de ville inte slappa hem honom ens over natten. Nu hoppas vi pa att det handlar om en forstoppning ...
Det blir ett glas vin till ... sedan ska jag forsoka sova.

Ja just det ... I dag trodde svardottern och sonen att deras lilla son var pa vag ... 2 manader for tidigt. Tursamt nog var det inte vattnet som gick, utan tydligen bara ett lite storre lackage, sa hon blev hemskickad igen och lilla Björn ligger tryggt kvar och vaxer till sig lite till.

Sov jättedåligt inatt så känner mig som en zombie och lär se ut som en också. Tur att jag inte ska ut bland folk (borrare räknas inte dit ;) :rofl:) :D
Jag sov inte heller något vidare i natt, trots att jag öppnat fönstret så det var inte för varmt.

Nu är det dags att börja jobba. Om en stund lär det dyka upp folk här.

Har sovit alldeles för länge inatt. La mig tidigt igår så känner mig nästan lite bakis av all sömn. Huvudet har inte vaknat ännu.
Skönt med fredag iaf. Brukar vara ganska lugnt på fredagar. Ska försöka sitta på kontoret en del men då är det ju bra om man orkar tänka också :p

Jaaaha :crazy: :confused:
Är tanken att de ska stå inne hela vintern då eller :crazy:??

Vi har inte så många dagar per år med minusgrader som tur är, men jag antar att de får stå inne ett par dagar nu tills det blir lite varmare. Vi är ett gäng som vill ha våra hästar ute men vi får inte ens åka dit och ta hand om in- och utsläpp själva och ha hästarna ute på egen "risk" utan hagarna ska inte användas, punkt.

Vi har inte så många dagar per år med minusgrader som tur är, men jag antar att de får stå inne ett par dagar nu tills det blir lite varmare. Vi är ett gäng som vill ha våra hästar ute men vi får inte ens åka dit och ta hand om in- och utsläpp själva och ha hästarna ute på egen "risk" utan hagarna ska inte användas, punkt.
Mycket märkligt. Du bor utomlands?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka