Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja en nyGrattis! En ny?
Så nu väntar jag bara på en ny KpJa en ny
Jag sov inte heller något vidare i natt, trots att jag öppnat fönstret så det var inte för varmt.Sov jättedåligt inatt så känner mig som en zombie och lär se ut som en också. Tur att jag inte ska ut bland folk (borrare räknas inte dit )
Varför inte bara sanda ?Försöker få tag på stallägarna för att klaga. Backen är frusen så de har bestämt att vi inte får använda hagarna vilket jag tycker är vansinnigt. Stackars hästar som får stå på box hela dagarna nu
Varför inte bara sanda ?
JaaahaDet var inte ens halt utan bara hårt och knöggligt och lite tunn is på vattenpölarna. Fick precis ett sms om att de inte får gå ut idag för att det har snöat
Jaaaha
Är tanken att de ska stå inne hela vintern då eller ??
Mycket märkligt. Du bor utomlands?Vi har inte så många dagar per år med minusgrader som tur är, men jag antar att de får stå inne ett par dagar nu tills det blir lite varmare. Vi är ett gäng som vill ha våra hästar ute men vi får inte ens åka dit och ta hand om in- och utsläpp själva och ha hästarna ute på egen "risk" utan hagarna ska inte användas, punkt.