? Verkar ju helt vansinnigt!Försöker få tag på stallägarna för att klaga. Backen är frusen så de har bestämt att vi inte får använda hagarna vilket jag tycker är vansinnigt. Stackars hästar som får stå på box hela dagarna nu
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
? Verkar ju helt vansinnigt!Försöker få tag på stallägarna för att klaga. Backen är frusen så de har bestämt att vi inte får använda hagarna vilket jag tycker är vansinnigt. Stackars hästar som får stå på box hela dagarna nu
? Verkar ju helt vansinnigt!
Den är jätteful
Har svarat på annons om en katt
Den är jätteful och jag vill jättegärna ha den, hoppas den är kvar
Tänkte kolla på netflix och virka lite, men batteriet i surfplattan var slut. Sladden är för kort för att jag ska kunna ladda och sitta i sängen och titta. Suck, hela kvällen förstörd.
Dessutom verkar det som att vi inte får nycklarna till lägenheten innan vi åker på hemlig resa imorgon. Jag ringde vid fem innan kontorsnissarna gick hem och då hade ingen nyckel kommit in än. Den ska in innan sex idag så kanske kom han in med den senare. Men det innebär att vi inte kan hämta innan 12 och vi ska åka tidigare än så Jag vill ha min lägenhet!
Har ni ingen skarvsladd?
Grattis! En ny?På väg till jobbet som vanligt
-12 ute
I em kommer det en BS