Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått massage! Det var skönt. Nu sitter jag på bussen hem.
En medpassagerare fick precis en utskällning av chauffören när hon frågade på knackig svenska om bussen stannade i Orten. Jag satt precis bredvid och kände mig tvungen att bryta in.
Det får bli dagens goda gärning.

Sa var det dags att starta dagen igen. Forst ska jag ivag och trana lydnad och skydd med mina juveler ... sedan hastigt hoppa in och kopa en ny rundsticka ... (jag har dubbelt i nastan alla storlekar, men inte en enda 3 1/2mm. suck.) innan jag skyndar ivag for att mota en klient vid en stor "farm store" dar vi ska trana henne's hund att ga lungt och halla focus pa sin matte (och inte skalla pa alla manniskor de moter). Det vill saga att Matte maste lara sig timing. :p

Jag har just skickat hem min far efter att ha firat ngt sen julafton. Hans sambo var hemma med sjuk hund och min sambo i DK. Så det var väldigt chill. Mysigt att ses!❤️
Fick jättefint armband, ögonbrynspomade, en pannlampa(för uteritt etc) och en fotmassagemaskin. Är supertaggad att testa den!
Sen hade pappas sambo stöpt en massa fina ljus åt oss på någon kurs. Kul med hemkört!

Fick besök av mina nya BS idag, hen verkar vara vettig iaf
Sedan ringde Endokrin, mina sköldkörtelvärden är höga. Han ska prata med kollegor och återkomma...
Fick mail från IBS studien. Får ej vara med där pga sköldkörteln, läkaren där har skickat en remiss
Städat hos mina landisar, nu har jag 25 st ungar, 8 veckor gamla

Kompade ut och åkte hem och sov. Måste ta in och mata hästar nu, skulle ge mycket för att få ligga kvar i sängen.

Jag tror att jag är kär. Ska jag lämna min sambo för någon så är det den här. Jag vill aldrig kliva ur den!:love::laugh:
E1225633-D611-47D1-AFD9-19B7AC377F66.webp

Tänkte kolla på netflix och virka lite, men batteriet i surfplattan var slut. Sladden är för kort för att jag ska kunna ladda och sitta i sängen och titta. Suck, hela kvällen förstörd.

Dessutom verkar det som att vi inte får nycklarna till lägenheten innan vi åker på hemlig resa imorgon. Jag ringde vid fem innan kontorsnissarna gick hem och då hade ingen nyckel kommit in än. Den ska in innan sex idag så kanske kom han in med den senare. Men det innebär att vi inte kan hämta innan 12 och vi ska åka tidigare än så :arghh: Jag vill ha min lägenhet!

Tänkte kolla på netflix och virka lite, men batteriet i surfplattan var slut. Sladden är för kort för att jag ska kunna ladda och sitta i sängen och titta. Suck, hela kvällen förstörd.

Dessutom verkar det som att vi inte får nycklarna till lägenheten innan vi åker på hemlig resa imorgon. Jag ringde vid fem innan kontorsnissarna gick hem och då hade ingen nyckel kommit in än. Den ska in innan sex idag så kanske kom han in med den senare. Men det innebär att vi inte kan hämta innan 12 och vi ska åka tidigare än så :arghh: Jag vill ha min lägenhet!

Har ni ingen skarvsladd?

Har ingen energi och ont i hela kroppen.. Har i alla fall lyckats laga middag och plockat undan lite tvätt. Kollar nog på ett par avsnitt till av Farmen innan det blir ett par värktabletter och sänggående.

05.40. Kaffe, cigg och regn... stan på fastlandet har nu blivit uppgraderad till "disaster zone" och folk evakueras från deras översvämmade hem.

Här på ön är många vägar översvämmade med. Det är fortf mörkt ute men borde ljusna lite snart så jag kan fundera på om jag kan köra till jobbet och fodra hästarna eller bör stanna hemma....

Sambon var hos grannen igår kväll och tydligen varit i tumult och brottats med en annan.... så jävla larvigt :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka