Gissar på en människa, men jag kan ha fel :/Åhhhhhhhh,den är ute! Grattis! Vad blev det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gissar på en människa, men jag kan ha fel :/Åhhhhhhhh,den är ute! Grattis! Vad blev det?
Jag tror det blev en liten t-rexGissar på en människa, men jag kan ha fel :/
BeklagarVärldens vackraste katt får somna in idag.
Åh! Jag vill ha en t-rexJag tror det blev en liten t-rex
Du har islandshästar. Jag tror de överlever liksomLunchat hästar och äter nu min egen lunch vid skrivbordet. Funderar på om jag bara är dum i huvudet och om det enbart är onödigt att ta en ridtur på lunchrasten i -21 grader?
Du har islandshästar. Jag tror de överlever liksom
Tyvärr är du några år lite för sent.Åh! Jag vill ha en t-rex
Världens vackraste katt får somna in idag.
Skriver ett svar till alla här
Det blev en liten tjej
Världens snällaste och sötaste lilla bebis heart
Tack för alla gratulationer
ÅH lyckats missat DET Stort GRATTISMyser med bebis och bara tar det lugnt
Sjunger som i Djungelboken "du kan inte lura mig gosse...." stressNu ar det dags att sluta stressa tror jag. I gar stressade jag nastan livet av mig for att hinna spara med mina hundar mellan clienterna och sedan kom barnbarnet pa besok. Vi var ute pa aventyr och halsade pa en kompis och hennes alpackas, sedan rusade vi in i narmaste affar for att handla nagot atbart pa hemvagen nar nar sonen och barnets mor kom for att hamta. Nar jag kom hem upptackte jag att jag lastat ur barnet ur varuvagnen men glomt varorna (3 grejor) Jag lamnar barnet med Farfar och kastar mig ivag tillbaka till affaren dar jag konstaterar att de hunnit hamta in varuvagnarna pa den stund jag varit hemma och gar in till "Customer Service" disken.
Nej, ingen har kommit in med varorna och hon bakom disken tror inte sina oron att nagon skulle vara sa frack att de tar det med sig fran parkeringen ... Hon ar mycket upprord vid blotta tanken och ger mig nya varor kostnadsfritt. Jag tackar, tar pasen och skyndar hem for att fixa maten och ta emot son och sonhustru.
I morse nar jag ska aka ut upptacker jag att jag inte har min planbok i handvaskan ... och minns precis hur jag hade den med mig in i affaren i gar och lamnade den pa disken nar jag tog pasen och gick.
Sa nu blev dagen nastan lika stressig da jag fick gora en extra trip for att hamta upp planboken
Jag havdar att det ar stress ... och inte har nagont ting alls med alder att gora.
Jag beklagar Fina missenVärldens vackraste katt får somna in idag.