LadyCovergirl
Trådstartare
Vi kollar på Tunnelbanan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite sugen på en ny piercing men vet inte riktigt vilken Av högst oklar anledning har jag börjat tycka att smiley är snyggt men jag har ingen flärp att göra en sån i
Smiley?
Ska du ha en sån här
Eller sån här
Du får googla på smiley+piercing (Jag vet fortfarande inte hur man lägger in bilder via telefonen )
Ajajaj.
Jag har gjort plastikkirurgi i överläppen och hade aldrig gjort en piercing i munnen. Gjorde sjukt ont att få lokalbedövningen satt
Ajajaj.
Jag har gjort plastikkirurgi i överläppen och hade aldrig gjort en piercing i munnen. Gjorde sjukt ont att få lokalbedövningen satt
Jag håller på att tjata mig till botox i överläppen och hakan på vänstersida och vette fan om jag vill det egentligen just pga smärtan men det är något jag får diskutera med mig själv sedan
Håller tummarna att allt går snabbt och smidigtDuschat
Vi ska ta en tur med bilen för att lämna av ett släp på jobbet. De andra har för klena körkort och behöver släpet...
Packar allt och förbereder djuren om utifall att vi inte åker direkt hem sen. Men jag skulle tro att det blir vräkning medelst medicin imorgon.