Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Färdig
![]()
Tack !Vad fint! Har du byggt det själv?
/en som på sin höjd målat/tapetserat om alt stängslat med stolp och tråd
Tack !Japp
Be att han visar dig,eller försök själv o be honom hålla sig borta, det är jätte kul för det mesta,ibland får både bräder o skruvdragare vingar här,då får man ta rast en stund o börja om.Ser ju jätteproffsigt ut!
Pojkvännen är ju byggnadsingenjör i grunden. Även om han jobbar med annat. Jag blir så impad när han bygger ngt.
Jag har ju inte hållit på med sånt själv alls.
Ditt såg också fint ut!
Färdig
![]()
Jag är också byggingenjör, men jag kan inte bygga något ändåSer ju jätteproffsigt ut!
Pojkvännen är ju byggnadsingenjör i grunden. Även om han jobbar med annat. Jag blir så impad när han bygger ngt.
Jag har ju inte hållit på med sånt själv alls.
Ditt såg också fint ut!
Jag är också byggingenjör, men jag kan inte bygga något ändå![]()
Be att han visar dig,eller försök själv o be honom hålla sig borta, det är jätte kul för det mesta,ibland får både bräder o skruvdragare vingar här,då får man ta rast en stund o börja om.
Jag är också byggingenjör, men jag kan inte bygga något ändå![]()
Det är en teoretisk utbildning, så det är hans intresse och övningHaha! Kanske visade ännu mer okunskap i det uttalandet.
Han är duktig på att bygga iaf. Jag trodde det var utbildningen. Men är ju förmodligen också intresse och övning rent praktiskt. Det har du nog rätt i.
Snyggt har du haft hantverkare därFärdig
![]()
Det är en teoretisk utbildning, så det är hans intresse och övning![]()
Det var det när jag köpte det fast inte falurött utan mera mörkrött med svarta knutar o vindskivorNEJ! Min bild av ditt hus gick precis i 1000 bitar! Det ska vara rött!