Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får inte glömma att sätta på en ny Libre, den gamla går ut om en timme och jag ska bort i fem dagar - ska bara duscha lite snabbt. Glöm inte, glöm inte, glöm inte.
Kommer de slipa på tänderna när de tar bort rälsen?!trodde bara de skulle slipa bort limmet lite smidigt.
Försvinner det?Ja när de slipar bort limmet kommer de åt tänderna. Ytterst lite men det känns märkligtKändes som om munnen var full med matrester mellan tänder och kinder
![]()
Nä, det där är inte ens rätt ord eller ens i närheten av det ordet jag försökte mig på, men nä jag har gjort ett utökat cellprov. Det var tredje nivån från helvetets aj aj.Då har du inte gjort gastroskopi antar jag?
Annars vet du skillnaden, jag lovar![]()
Kompisen har mist två hästar i år pga smörblomma. Så visst kan hästar äta det.En johannesörten är ju just en ört och den lever inte på vintern.
Jag har levt ett långt liv med hästar i en hästrik bygd. jag har aldrig hört talas om att hästar skulle ätit johannesört. Någonsin. Varför skulle hästar hos dig äta den? Den är ju bitter och osmaklig. De äter inte smörblomma heller. Och smörblommar är verkligen inte speciellt nyttig....
Naturbeteshagar är fulla av örter som inte är så bra att äta. Hästar äter dem inte.
Har du inte sett fält helt gula av smörblommor? Som hästarna inte rör. Varför skull de röra johannesörten hos dig? Har ni haft problem med det?
Om det hänt något i detta vore det intressant att veta.
Det går men det är inte kulJag VISSTE att det skulle bli strul med FK nu under sommaren (men ändå, 2 ggr på 12 år är ju ändå bättre än för många andra...)! Hur faaaan klarar man sig på...800:- en månad?? Vavavaaaa??
Ja jag har förstått det, men hur...Det går men det är inte kul
Jag varken kan, orkar eller vill svälta mig t.ex.Ja jag har förstått det, men hur...
Är pengareserverna slut är första anhalten socialkontoret. Man drar ner på alla utgifter som går att drar ner på och lever så billigt det går. Man säljer saker man äger. Man trollar med knäna och skapar saker som går att sälja. Be om mat kan man också göra.Ja jag har förstått det, men hur...