Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Stämmer bra det, men isabellen har varit såld till en annan emellan (men uppfödaren sköter kontakten). Dom har samma mamma
Är det någon ras man ska ha som sin första unghäst så är det morgan, fråga uppfödarenNu börjar tankarna komma. Är jag redo att köpa häst? För en unghäst? Kommer jag ha råd (har jag lyckats ha häst under tiden jag pluggade så lär jag ju klara det nu när jag jobbar men TÄNK OM någonting händer)? Vad kommer familjen säga (dom blir nog inte överlyckligainte för att dom egentligen har nått att göra med det)? Tänk om jag "förstör" honom (iom min bristande unghästvana. Sunt förnuft har jag ju men ändå)? Kommer jag ha ork? Jag hatar min hjärna
![]()
Haha skönt att höraÄr det någon ras man ska ha som sin första unghäst så är det morgan, fråga uppfödaren.
Strunta i familjen, dom har inte med saken att göra. Ibland måste man göra saker bara för sin egen skull
Var i landet bor du förresten? Det finns hjälpsamma morganfolk på flera ställen![]()
Tack@Trott
hittar inte originalinlägget, men tycker det är BRA att du oroar dig. Det tyder helt enkelt på att du tar det seriöst och förstår ansvaret som du tar på dig. Jag tror absolut att du reder ut det![]()
Haha skönt att höra
Jag bor i Smedjebacken, har ingen aning om det finns några Morganfolk här omkring
TackJa får hoppas det!
![]()
Okej jag får kolla upp det! Tack för tipsetDalarna har iaf tidigare varit väldigt aktivt vad gäller morgans med stuterier som Isaksbo, Tronshagen och SGS.
Okej jag får kolla upp det! Tack för tipset![]()