Citysidan o lite norr om hålanVisste inte vilken sida så hoppade som en groda fram och tillbaka för att hinna överallt.
Såg du inte min ansträngning?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Citysidan o lite norr om hålanVisste inte vilken sida så hoppade som en groda fram och tillbaka för att hinna överallt.
Såg du inte min ansträngning?![]()
Synd att du deppar, hoppas att godiset är gott.Äter godis och deppar.
Märkte det när vi åkte hemåt på E4 från U-sala idag... jösses vad takboxar det kom i mötande trafikDet börjar ge sig med snöandet .Har kommit över en dm idag men det är lätt snö och det verkar som turisterna skött sig då det inte varit några olyckor i närområdet .Så mycket trafik har det inte varit någon helg på hela vintern men det är bytesdag och vasaloppet
Märkte det när vi åkte hemåt på E4 från U-sala idag... jösses vad takboxar det kom i mötande trafik![]()
Va, var du här?! Utan att säga nåt?Märkte det när vi åkte hemåt på E4 från U-sala idag... jösses vad takboxar det kom i mötande trafik![]()
Joorå - de kom farandes mot oss i warp speed...Oh fan, var de på vägen?!Det brukar de inte vara...
![]()
Nix, bara for ut på E4 strax söder om och förbi - men jag vinkade ju!! Såg du inte detVa, var du här?! Utan att säga nåt?![]()
Missade det, spelade PokémonNix, bara for ut på E4 strax söder om och förbi - men jag vinkade ju!! Såg du inte det![]()
Man får inte nämna ordet turist då man skriver något på fb ang deras bilkörning då får man kommentarer som att utan dom så hade vi haft grusväg och varit en fäbod men dom behöver ju inte göra allt för att försöka köra ihjäl oss eller sig själva när dom ska till fjällen!Joorå - de kom farandes mot oss i warp speed...takboxar har tydligen bråttomast i hela världen...
![]()