Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Exet skrek just öronen av mig. (på telefon). Vissa ger sig vist aldrig. Nå väl har trevligare sällskap nu för tiden. :)

Pluggat, städat, diskat, tvättat, snackat skit med vänner, snackat lite mer skit med föräldrarna, och nu står bakpotatisen i ugnen och väntar på att bli klar. Under tiden tänkte jag ge hundarna lite balansträning, känner att jag är på g idag :D

Förövrigt var skräckfilmen igår otroligt kass. Blundade inte en enda gång :(

Det börjar ge sig med snöandet .Har kommit över en dm idag men det är lätt snö och det verkar som turisterna skött sig då det inte varit några olyckor i närområdet .Så mycket trafik har det inte varit någon helg på hela vintern men det är bytesdag och vasaloppet

Det börjar ge sig med snöandet .Har kommit över en dm idag men det är lätt snö och det verkar som turisterna skött sig då det inte varit några olyckor i närområdet .Så mycket trafik har det inte varit någon helg på hela vintern men det är bytesdag och vasaloppet
Märkte det när vi åkte hemåt på E4 från U-sala idag... jösses vad takboxar det kom i mötande trafik :crazy:

:( Känner mig less och sur över allt och inget, vill ha något att se fram emot men har ingen som helst lust att ta mig iväg någonstans eller kosta på mig pengar, ser bara en väldigt massa jobb framför mig de närmsta veckorna och inte bara med skolan utan en massa förenings jobb. I normala fall rätt kul men just nu är jag bara så jäkla less och har lust att skrika åt allt och alla. Skitdagar helt enkelt, det var inte ens skönt att komma ut utan allt fokus låg på att det blåste lite, var halt och snö igen. Allt känns :turd: utan att jag egentligen har något specifikt att klaga på egentligen. :( Blää dagar helt enkelt men jag vet inte riktigt hur jag ska komma ifrån det, normalt sett brukar jag kunna hitta något kul, mysigt eller något positivt åtminstone men just nu ser jag bara mer jobb, kallt, trist och tråkigt. Suckade till och med över att barnen ville hjälpa till med maten för att det tog längre tid än om jag skulle göra det själv. :arghh:

Joorå - de kom farandes mot oss i warp speed... O_o takboxar har tydligen bråttomast i hela världen... :meh::angel:
Man får inte nämna ordet turist då man skriver något på fb ang deras bilkörning då får man kommentarer som att utan dom så hade vi haft grusväg och varit en fäbod men dom behöver ju inte göra allt för att försöka köra ihjäl oss eller sig själva när dom ska till fjällen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 021
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka