Vad gör vi? Nu kör vi! Del L

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sovit lite till. Huvudet argt. Måste bli bättre på vätska. Igår drack jag nog minst 3 liter men kissade inte så mycket mer = ligger rejält minus och behöver massor till amningen.

Jag drack en halvliter vatten samtidigt som jag ammade i början. Var med om att inte ha mjölk nog en gång när jag jobbat i trädgården och slarvat med vatten. Det var inte roligt :crazy:

När jag började på lantbruksskolan blev jag chockad över hur mycket vatten en ko behöver per dygn O_o :nailbiting: vilket iofs inte borde ha förvånat mig med tanke på hur mycket dagens kor mjölkar.

Halsont, snor och hosta.
Nåja har ju helg så kan ta det lugnt.
Känns lite trist att sambon åker imorgon men veckorna kommer att gå fort.

Väntar på att mamma duscha färdigt, sen ska vi åka och handla. Måste komma på vad jag vill ha för snacks till melodifestivalen ikväll.

Det snöar här också. Jag sitter på ett hamburgerhak och väntar på min lunch. Sen blir det ett besök på Erikshjälpen.

Vinter här med. Katten deppar, hunden påminner om den här -> :bump:

Ska åka till granngården och köpa kattmat. Och kanske några påsar fröer :angel:.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 020
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MiaMia
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
433
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23