Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Här är det också rejält blåsigt, mulen och regnstänk. Inte alltför angenämt. Måste tyvärr på ett möte ikväll, har suttit hela dagen och hoppats på att det skulle bli inställt meeeen så tur verkar jag inte ha :cautious:
Dessutom är mötet typ ute i obygden, längst bort på Söder där tuben inte går. Hatar att åka buss och byta buss i rusningstrafik. Kaos

Det blåser små:devil: här men har iaf slutat regna, alltid något.

Nu ger jag upp för dagen. Försökte få ihop reseräkningen från förra månaden men fick lägga ner. Fy tusan vad jag kör bil!

Nu tar jag i alla fall ut 2 av alla mina komptimmar och tar en långpromenad med hunden i det här "härliga" höstrusket.

När jag kommer hem är det Netflix och soffa med te och gu nåde om någon stör mig!

"Roar" mig med att kolla runt på lägenheter jag inte har råd med. Hade varit gött att vara rik och ha 10-15 mille som låg och skräpade nånstans. Försöker istället intala mig att det är lite kul att vara fattig rödvinsbohem boende i ett kyffe. Joråsåatt...
Jag jobbar extra som hemstädare, och en del bor så fint att jag får bita mig hårt i läppen för att inte börja gråta av avundsjuka.

Tummar hålls!
Håller tummarna!
Tack men fick inte veta något idag :grin: chefen visste inte något om jag skulle få något vidare i vår och skulle höra sig för. Jag hoppas bara att det inte blir typ "hoppsan nej, då kan du sluta nu istället" som det blev på min förra praktikplats pga jag ville få fram ett svar. Men nu är jag faktiskt visstidsanställd så förhoppningsvis är det lite starkare kontrakt på sånt :cautious::p plus medlem i facket! :up:

Men vi diskuterade lite uppgifter till mig och det kändes som att jag fick uppgifter som jag skulle vara ansvarig för, som inte gör mig så överbliven så att säga. :up:

Jag har ätit medicin mot panikångest i större delen av mitt liv. Om jag hade nöjt mig med det hade jag varit förtidspensionär och fortfarande haft panikångest och ett extremt begränsat och fattigt liv. Nu lyckades jag hitta alternativ och blev frisk från det.

Problemet är att detta tjatats i så många år av hur många som helst.
Nu har mod sagt att vi inte ska diskutera mediciner något mera i den här tråden så jag säger Grattis till att du hittat något som fungerar för dig. :up:

Angående det andra (som jag inte tycker riktigt handlar om mediciner) - att folk har tjatat om det, är kanske för att det dyker fortfarande upp såna här ögonblick där det skymtar fram igen? Jag skrev i mitt förra inlägg att du skrev ju sådär bra i det första inlägget, så alla vet att du kan och förväntar sig det.
Jag har personlig erfarenhet av att ha sämre saker hos mig och ja det kan vara skitjobbigt och irriterande när folk påpekar det. Men jag fick svälja det då jag var medveten om att jag hade den saken/sidan hos mig. Och be om ursäkt, vilket i övrigt var en av mina sämre sidor - jag var väldigt dålig på att be om ursäkt. Är fortfarande det ibland mot vissa personer men efter en skarp tillsägelse från en gammal kompis så försökte jag ändra på det hos mig. Och det har blivit lättare med tiden.
Hoppas att du förstår, för jag vill bara förklara varför de andra reagerade och jag vill absolut inte att du ska må dåligt :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 857
Tjatter Hittar ingen ny julmusiktråd och det måste vi ju ha :love: Jag börjar med denna gamla goding som jag bara älskar :heart
2
Svar
21
· Visningar
711
Senast: Mirre
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
211
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka