Vi brukade säga att han låg i skjutläge - för att han fes var lite av en naturlag.Haha så ligger min flatte också
Han hittade så mycket gott ute. Hästbajs (massor av B-vitaminer...) och annat....
Älskade lite gubben
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi brukade säga att han låg i skjutläge - för att han fes var lite av en naturlag.Haha så ligger min flatte också
Vi brukade säga att han låg i skjutläge - för att han fes var lite av en naturlag.
Han hittade så mycket gott ute. Hästbajs (massor av B-vitaminer...) och annat....
Älskade lite gubben
Min hund brukar typ aldrig fisa. Men hon har time:at silent but deadlys och diarré med gästbesök. Hon försöker driva bort gäster har vi konstaterat.
Min hund gick upp till en kund nosade, släppte sig och gick därifrån.
Kunden vart nästan grön i ansiktet och ryggade undan
Jag hade en extremT kelsjuk katt som gärna slängde sig i famnen på besökare och markerade höjdpunkten i det extatiska gosandet med en gasattack.Det bästa var när hunden släppte en sån där ljudlös sak som stank så fruktansvärt i förra huset. Huset var flera hundra år gammalt och hade såna fönster man fick täta och tejpa ihop på vintern. Det var vinter. Vi kunde inte vädra och gästerna utbrast "Hur kan en så liten sak producera ngt så här fruktansvärt!?"