Mhm... Så olika det kan vara. Själv har man varit på jobbet i 3,5 timmar.... .........Det är det! Är lite mulet och regntungt så har tänt ett par ljus. Nyss gick en gammal ångbåt förbi utanför fönstret och förhöjde myskänslan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mhm... Så olika det kan vara. Själv har man varit på jobbet i 3,5 timmar.... .........Det är det! Är lite mulet och regntungt så har tänt ett par ljus. Nyss gick en gammal ångbåt förbi utanför fönstret och förhöjde myskänslan!
Fick reda på att min arbetskamrats vän hoppade ut mitt framför tåget i helgen . Tårarna rinner och vi tröstar han
Undrar om imbecill är ett krav för att få jobba på Elgigantens kundtjänst eller om jag bara hade otur...
Inte helt omöjligt!
Hör ni buke-systrar (och bröder) - jag ska ha ett medarbetarsamtal om ca en halvtimme för första gången i mitt liv och så får jag kanske veta om jag får fortsätta min anställning i vår. Håll tummarna åt mig är ni snälla!!
Kan du inte ta något ledigt? Eller bara sjukskriv dig själv en dag eller två. Det är ju lite flunsatider.
Hör ni buke-systrar (och bröder) - jag ska ha ett medarbetarsamtal om ca en halvtimme för första gången i mitt liv och så får jag kanske veta om jag får fortsätta min anställning i vår. Håll tummarna åt mig är ni snälla!!
För att återgå till ämnet har jag nu äntligen kommit mig för att städa ur badrumsskåpet, torka av allt och rensa ut onödigt krafs! Så skönt att ha det gjort! Husets "fixarnisse" kom också förbi och fixade med namnskylten på brevinkastet, bättre sent än aldrig.
Jag vill också ha en fixarnisse
Han är jättetrevlig! Pensionär som typ vandrar runt i sin egen takt och fixar saker i huset. Soft snubbe!
Nice, låter ju perfekt Här är det jag som får fixa allt själv... just nu skulle jag behöva hämta ved men med tanke på vädret känns det inte så tilltalande