Tyvärr inte, biverkning av eds och tidigare utbrändhetD-vitaminbrist?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr inte, biverkning av eds och tidigare utbrändhetD-vitaminbrist?
Aha ok, jobbigtTyvärr inte, biverkning av eds och tidigare utbrändhet
Idag önskar jag speciella kollegan till varmare breddgrader. Att komma med elaka osanna gliringar till mig för att hon inte fattar vad hon ska göra är INTE ok. En piggare dag hade jag skitit i det, men när jag är trött och sliten är det svårt så nu blev det bara för mycket. Förbannade kärringjävel!
Och ja, jag har informerat min chef.
Just nu känner jag att jag kommer leta annat jobb om de inte kan hålla henne borta från mig när det gäller arbetsuppgifter. Jag älskar ändå mitt jobb och alla kollegor utom den här.
Bra där!Och ja, jag har informerat min chef.
Just nu känner jag att jag kommer leta annat jobb om de inte kan hålla henne borta från mig när det gäller arbetsuppgifter. Jag älskar ändå mitt jobb och alla kollegor utom den här.
Ja. Jag orkar inte tassa på tå runt henne. Vi får säga ifrån men det blir för mycket ibland ändå.Bra där!
Det är dax att sätta ner foten och tala om hur du känner. Hejja!
Japp! Bara uteslut fläsketPå grund av den här tråden har jag googlat palt. Hade för mig att det var någon smet med blod och grejer som Emil (i Lönneberga) hällde över sin fars huvud, men det verkar vara något helt annat. Såg gott ut på bilderna, är det svårt att göra? Kan man göra den vegetarisk?
Grattis! Kan ni inte bo i ett annat hus med trädgård där? Eller iaf radhus eller nåt sånt så du har lite trädgård?Hurra! Maken fick jobbet i Burseryd! Vi ska bli smålänningar!
Grattis! Kan ni inte bo i ett annat hus med trädgård där? Eller iaf radhus eller nåt sånt så du har lite trädgård?
Grattis!!Hurra! Maken fick jobbet i Burseryd! Vi ska bli smålänningar!