Det var inte den men hittade den tillslut! Gigi D agustinu med Lamor T-nåntingLetting go (dutty love) sean kingston, nicki minaj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var inte den men hittade den tillslut! Gigi D agustinu med Lamor T-nåntingLetting go (dutty love) sean kingston, nicki minaj
På ett bra eller dåligt sätt??Jaha nu ringde facket. De håller på att diskutera hur mycket företaget ska köpa ut mig för Känns jättekonstigt...
Jobbar hemma i två veckor nu pga avstägningen på e6an och fick ett samtal av chefen nyss som lät lite misstänksam till vad jag sysslar med. Tydligen står min skype som offline efter en uppdatering. Behöver jag nämna att hn använder skypen till att snoka på sina anställda?
Ja jag tänker ju inte lägga tid på att hitta inställningen som gör att jag syns som online igen.Då hade jag varit dold hela tiden utom när jag behöver den (och letat nytt jobb)
På ett bra eller dåligt sätt??
BBC Brit är bra! Den står ofta på hemma hos mig De har QI!Vet inte! Hos morsan finns en kanal som heter BBC Brit och de sänder lite allt möjligt, däribland en hel rad med olika dokumentärer av just Louis Theroux (som jag tycker är jäkligt bra). Spelade in det på boxen när det gick för några dagar sedan men tittade först nu.
Lunchbeslutsångest.. Hungrig som tusan. Något från kebabstället eller thaibuffe?
Det förstnämnda är billigare och blir mätt. Det andra är godare och jag blir proppmätt.
Japp, jag är proppmättSäkert försent men thai alla dagar i veckan
Söta ! Var hittar man sådana?Jag har hittat nåt jag villhöver jättemycket!
Keramikfåglar från rep och lera
Titta bara på dem!
Söta ! Var hittar man sådana?