Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp det var för sent Men det blev sockerkaka istället säger jag och den är inte torr iallafall!
Visa bifogad fil 20519
Tillägg: Och fullt duglig att bjuda grabbarna på jobbet med Så kan jag ge dem alla misslyckanden
Är set fyllningen som skymtar där i bakgrunden?
Fantastisk bild på dig nu på avatarenKlev upp tidigt idag och gick förbi lite pr-byråer för pressfrukost. Fick ett kit väldigt glittrigt smink så nu har det spårat lite
Shoppat på systemet och nu jobba några timmar i butiken.
Fantastisk bild på dig nu på avataren
Och ledsnar du på glasögonen så kan jag ge dig min adress... Skitsnygga!
På grund av den här tråden har jag googlat palt. Hade för mig att det var någon smet med blod och grejer som Emil (i Lönneberga) hällde över sin fars huvud, men det verkar vara något helt annat. Såg gott ut på bilderna, är det svårt att göra? Kan man göra den vegetarisk?
Det går fint att utesluta fläsk eller ersätta med annat. Har för mig jag hört om svampmix folk haft i.
Vi köpte färdiga i affären nu sist. Men det går att antingen göra från scratch. Då tar det tid. Eller så kan man köpa färdig paltmix från Kungsörnen.
Min faster som annars alltid gjort från scratch testade den och lyckades lura några gamla släktingar/paltexperter att det var riktiga. Så den är nog ok.