Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Very true. Inte många orkaner i år än har jag hört men såklart det räcker med 1. Var ju där när Andrew slog till så den upplevelsen vill jag inte upprepa.Har har vi sa dalig luft pa grund av alla brander nu att bade jag och hundarna hostar ... mina ogon svider och jag antar att deras gjor det ocksa.
Den har bilden kom i mitt Facebook flode i dag ... Just nu kanns den allt for relevant.
Visa bifogad fil 18332
Very true. Inte många orkaner i år än har jag hört men såklart det räcker med 1. Var ju där när Andrew slog till så den upplevelsen vill jag inte upprepa.
Orkan sesongen ar inte over forran November och Atlanten brukar inte bli varm nog for nagra egentliga orkaner att bildas forran i Augusti. Det har varit ett par stycken i July tror jag, och ett par tropiska stormar hittills i ar. Jag hoppas vi slipper nagon storre orkan i ar ... de har inte reparerat alla skador fran forra aret annu ... och Puerto Rico ska vi bara inte prata om.