Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej. Jag utgick ifrån mig själv lite. Jag har själv brottats med depression hela mitt vuxna liv och för mig är inte stress och oro något jag kan välja bort. Jag tänkte alltså mer på typ psykisk stress än typ "jobba 15 timmar om dagen".Igår var jag uppe i varv, men inte p.g.a. stress utan snarare förväntan.
Jag stressar inte längre. För ett och ett halvt år sen fick jag en utmattningsdepression så livet anpassas efter det.
Aha, du menar så. Ångest och oro har jag mycket erfarenhet av tyvärr, men jag har inte märkt om det påverkar mina drömmar. Däremot kan jag få svårt att somna eller så vaknar jag för tidigt.Okej. Jag utgick ifrån mig själv lite. Jag har själv brottats med depression hela mitt vuxna liv och för mig är inte stress och oro något jag kan välja bort. Jag tänkte alltså mer på typ psykisk stress än typ "jobba 15 timmar om dagen".
Men om du var uppe i varv av något annat hoppas jag det var positivt!
Jag drömmer som sagt ofta om folk eller djur i mitt liv som varit döda sedan länge om jag mår dåligt. Svårt att somna har jag tack och lov sällan men jag kan ibland vakna ofta och sova oroligt.Aha, du menar så. Ångest och oro har jag mycket erfarenhet av tyvärr, men jag har inte märkt om det påverkar mina drömmar. Däremot kan jag få svårt att somna eller så vaknar jag för tidigt.
Jag var uppe i varv för att jag väntar på besked om jag får åka iväg med medryttarponnyn på träning.
Tråkigt!Äsch fick inte industrijobbet.. Men de sparar min ansökan om det dyker upp nåt framöver.
Tillbaka på ruta ett..
Kritik är bra, så länge den är konstruktiv och erbjuder lösningar.Jag har skickat kritik till min chef då jag stört mig på en del saker som försvårat mitt jobb.
Lösningen är att jag måste informeras om förändringar som sker och jag behöver vara delaktig i utvecklingen av förändringarna. Det blir liksom problem annars eftersom jag sitter i supporten.Kritik är bra, så länge den är konstruktiv och erbjuder lösningar.
Tråkigt!
En del ställen tar swish ocksåFunderar på om alla Espresso house är kontantfria.. Skulle vilja ha en kopp kaffe innan flighten i morgon, men har ett spärrat kort så jag lever på kontanter. EH är det enda stället på flygplatsen med kaffe...