Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev fantastiskt gott faktiskt. Första gången jag testar att baka cheesecake i vattenbad, och det blev ännu bättre än vanligt..... Inga sprickor, jämn och fin. Körsbärssåsen blev också jättebra, kokt på frysta körsbär, vatten socker och potatismjöl. Hade med detta på jobbet till fika, och folk nästan DRACK såsen.....
Sjukskriven på 75% igen
Suck
Ja är så rädd bara att jag blir uppsagd pga dettaDet är ju jättebra. Du verkar verkligen behöva det.
Ja är så rädd bara att jag blir uppsagd pga detta
Hoppas chefen värderar mig tillräckligt
Nej var på väg att bli men nu är det kanske inte så aktuellt 9Är du fastanställd?
Om så är fallet kanske du kan be någon annan i kön/på fiket att betala åt dig o så ge dom kontanter?!Funderar på om alla Espresso house är kontantfria.. Skulle vilja ha en kopp kaffe innan flighten i morgon, men har ett spärrat kort så jag lever på kontanter. EH är det enda stället på flygplatsen med kaffe...
Är du stressad? Jag drömmer ibland att jag typ gör vardagsgrejer med min mormor (eller att jag är på hennes begravning) och hon dog för snart 10 år sedan. Har kommit fram till att de här drömmarna ofta kommer om jag är stressad och mår lite sämre än vanligt, vet inte varför faktiskt.Jag drömde om min hund och att jag avlivat henne igen.
Det är 8 år sedan hon gick bort.
Igår var jag uppe i varv, men inte p.g.a. stress utan snarare förväntan.Är du stressad? Jag drömmer ibland att jag typ gör vardagsgrejer med min mormor (eller att jag är på hennes begravning) och hon dog för snart 10 år sedan. Har kommit fram till att de här drömmarna ofta kommer om jag är stressad och mår lite sämre än vanligt, vet inte varför faktiskt.
Ta hand om dig