Har ätit middag. Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfika, dumburken och natta zooet.
Ska plantera lite "blommor" hos fiskarna också
Är dunder förkyld - men det är bara att bita ihop och gå och jobba i morgon bitti
Krya på dig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ätit middag. Nu lite slösurfing innan det är dags för kvällsfika, dumburken och natta zooet.
Ska plantera lite "blommor" hos fiskarna också
Är dunder förkyld - men det är bara att bita ihop och gå och jobba i morgon bitti
Inte ens om du köper något som du kanske målar om? Vissa saker är ju inte perfekta där de står, men kan bli mycket fina i en annan färg till exempel !
förkylningen går runt, runt här. Både på jobbet och hemmaKrya på dig
Sluta läsa hennes inlägg då, det är helt klart det enklaste, och definitivt det trevligaste för alla.Japp, jag har också sagt till tidigare och fick då svaret att det inte skulle bli några fler rapporter om det.
Jag tycker nog att bajsa på sig har en särställning som ämne att slänga in i ett vardagligt samtal.
Jag vill inte fixa min deklaration, har restskatt i årJag har deklarerat! Jösses så duktig jag är
Totalt 6 papp tillbaka efter att jag gjort reseavdragen. Det gör inget.
Jag har deklarerat! Jösses så duktig jag är
Totalt 6 papp tillbaka efter att jag gjort reseavdragen. Det gör inget.
Tjohoo.Gött!
Jag får tillbaka 9 lax (deklarerade också idag).
Fick också veta att det där arvet är på g, lämnade mitt konto-nr idag. Men var för finkänslig för att fråga vad det handlade om för summa Såvida en lever då får en väl antagligen se
Tjohoo.
Du får fira arvet på lämpligt sätt
<snip>
Jag tycker nog att bajsa på sig har en särställning som ämne att slänga in i ett vardagligt samtal.