Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvätta den med sköljmedel så brukar det kunna släppa.Är lite nedstämd över att jag inte kan vara med på träningen idag (HEMA-fäktning). Är så trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen, och börjar få ont i lungorna (=tecken på förkylning) och nyser som tusan. Har inte tid att bli sjuk och vill därför inte anstränga kroppen i onödan. Dessutom är inte hjärnan helt med, och då ska man verkligen inte slå på andra med svärd och dolkar
Dagens andra problem är filten jag fick i julklapp av min mor. Älskar den verkligen, men kan inte använda den då den är så hysteriskt elektrisk. Just nu kan jag inte ta i den utan att det nästintill blixtrar om den.. Måste ta en sväng på Google och se om jag kan hitta någon lösning på mitt problem!
Varför känner du alltid behovet av att skriva "turken" istället för typ, kiosk/affär/utlämningsställe eller annat lämpligt ord för att beskriva vart du hämtar dina paket?Här spöregnar det. Skulle gå till Turken och hämta paket, men den var stängd pga rån. Så jag får hämta paketen i morgon efter jobbet.
Städat de 3 sista karen.
Ska kolla över kläderna till Akvariehelgen mm
Varför känner du alltid behovet av att skriva "turken" istället för typ, kiosk/affär/utlämningsställe eller annat lämpligt ord för att beskriva vart du hämtar dina paket?
Det är en kiosk som heter Turken? Eller? Annars fattar jag ingentingVarför känner du alltid behovet av att skriva "turken" istället för typ, kiosk/affär/utlämningsställe eller annat lämpligt ord för att beskriva vart du hämtar dina paket?
Därför jag har kallat den för turken i alla 25 år jag har bott härVarför känner du alltid behovet av att skriva "turken" istället för typ, kiosk/affär/utlämningsställe eller annat lämpligt ord för att beskriva vart du hämtar dina paket?
Det är ju gammal förortsslang för invandrare så jag antar att butiken drivs av en sådan. Men det låter skapligt mossigt att fortfarande använda det.Därför jag har kallat den för turken i alla 25 år jag har bott här
ja samma ägare i snart 23, de 2 sista åren av en annan ägare, också invandrareDet är ju gammal förortsslang för invandrare så jag antar att butiken drivs av en sådan. Men det låter skapligt mossigt att fortfarande använda det.