Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Under måndagen hade insamlingens mål om nästan en halv miljon kronor uppnåtts och New Zeeland Herald uppgav att Will Connolly bestämt sig för att skänka den största delen av pengarna till anhöriga till terroroffren i Christchurch."Fnissar åt artikel i SvD.
En nyzeeländsk 17-åring har attackerat en ytterkantspolitiker som uttalat sig illa efter terrorattacken.
"Vid presskonferensen i Melbourne gick 17-åringen upp bakom Anning och krossade ett ägg mot hans huvud. Anning vände sig om försökte örfila 17-åringen som sedan blev nedbrottad av flera personer.
En insamlingskampanj har hittills fått ihop över motsvarande omkring 125 000 kronor. Pengarna ska täcka 17-åringens eventuella advokat- och rättegångskostnader, men doneras också för att han ska kunna "köpa fler ägg".
Var till kiosken och hämtade ut paket. På vägen hem hände det en "olycka"
Sedan slocknade jag på soffan
Har IBS-mage så "olyckor" händer då och då tyvärr.Gilla på kiosken. Olyckorna måste du prata med läkare om, inte buke. Så ska det inte vara.
Men det är inte så trevligt att prata med folk om sina ”olyckor”. Sånt behåller man för sig själv. I en sån här tråd förväntar man sig inte att helt oförberett stöta på det, man kanske sitter och äter medan man surfar t ex. Jag skulle föredra att du inte berättade om det.Har IBS-mage så "olyckor" händer då och då tyvärr.
Har försökt prata med läkare om det, men de bryr sig inte om det. Och inte heller att jag får sådan magknip ibland så att jag svimmar...