Eller drake ?Påfågel? Nej överskattat. Tänker mer kråka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller drake ?Påfågel? Nej överskattat. Tänker mer kråka
Väldigt ont om drakar här . Men desto mer kajor, skator (två stycken troligen ett kärlekspar), några gråa kråkor och sen några korpar. Kungsörn, blåmesar och andra småfåglar. Hackspett men inga drakarEller drake ?
Jag har bara hört "stavar som en kratta" så var tvungen att googla och hittade detta:Sovit som en kratta (varför heter det så sover krattor dåligt?)
Ute är det fint soligt och ganska kallt.
En timme kvar till intervju. Borde vara nervös men än känns det inget. Det kommer väl om en stund.
Har hört från många nu att lönen är bra på det stället. Hoppas det stämmer. Även hört att arbetstiderna är bra. Låter lovande! Får hoppas jag gör ett bra intryck och att mina tre månaders uppsägning inte skrämmer bort dem.
Vad är det för jobb?
Min kompis installerade en tvättmaskin förra veckan. Kostade 5 500 kr. Dock vitt ska tilläggas, på faktura... Kanske ligger i samma prisspann som diskmaskin? Frågan är om det är värt det om det är en äldre diskmaskin i den prisklassen? Jag hade köpt en ny, då har du ju ngn form av garanti ocksåJag har hittat en diskmaskin till salu som jag vill köpa. Funkar fint. Kostar 300 spänn. Hoppas det stämmer att den funkar fint. Det går väl liksom inte att testa då den på säljarens bild står mitt på ett golv. Och så måste den ju installeras i mitt kök. Undrar vad det kan kosta. Sånt vågar jag mig inte på själv.
Hur kan det bli så dyrt? Arbetet kan ju ta max en kvart? Koppla in vatten och sätta sladden i kontakten?Min kompis installerade en tvättmaskin förra veckan. Kostade 5 500 kr. Dock vitt ska tilläggas, på faktura... Kanske ligger i samma prisspann som diskmaskin? Frågan är om det är värt det om det är en äldre diskmaskin i den prisklassen? Jag hade köpt en ny, då har du ju ngn form av garanti också
Har du vatten och el framtaget?Jag har hittat en diskmaskin till salu som jag vill köpa. Funkar fint. Kostar 300 spänn. Hoppas det stämmer att den funkar fint. Det går väl liksom inte att testa då den på säljarens bild står mitt på ett golv. Och så måste den ju installeras i mitt kök. Undrar vad det kan kosta. Sånt vågar jag mig inte på själv.
Åh, fy fan. Det har jag ju inte råd med .Min kompis installerade en tvättmaskin förra veckan. Kostade 5 500 kr. Dock vitt ska tilläggas, på faktura... Kanske ligger i samma prisspann som diskmaskin? Frågan är om det är värt det om det är en äldre diskmaskin i den prisklassen? Jag hade köpt en ny, då har du ju ngn form av garanti också
Den ska stå i köket, bredvid diskbänken. Så det finns el, vatten och avlopp i den delen av huset.Har du vatten och el framtaget?
Hur kan det bli så dyrt? Arbetet kan ju ta max en kvart? Koppla in vatten och sätta sladden i kontakten?
Jag ringde en vvs-firma. Det kan kosta typ 4500 tusen för antagligen kommer försäkringsbolaget kräva att jag byter kökskran som har en manuell avstängning av vattnet till diskmaskinen. Om jag inte behöver byta kran så kan det ändå landa på 2500.Den ska stå i köket, bredvid diskbänken. Så det finns el, vatten och avlopp i den delen av huset.
Säljaren ändrade pris på maskinen till 0 kronor. Jag åker och hämtar den ändå.Jag ringde en vvs-firma. Det kan kosta typ 4500 tusen för antagligen kommer försäkringsbolaget kräva att jag byter kökskran som har en manuell avstängning av vattnet till diskmaskinen. Om jag inte behöver byta kran så kan det ändå landa på 2500.
Äh, jag får skita i den där diskmaskinen .
Jag ringde en vvs-firma. Det kan kosta typ 4500 tusen för antagligen kommer försäkringsbolaget kräva att jag byter kökskran som har en manuell avstängning av vattnet till diskmaskinen. Om jag inte behöver byta kran så kan det ändå landa på 2500.
Äh, jag får skita i den där diskmaskinen .
Har det står diskmaskin där tidigare?Den ska stå i köket, bredvid diskbänken. Så det finns el, vatten och avlopp i den delen av huset.
Nej.Har det står diskmaskin där tidigare?
Har det står diskmaskin där tidigare?