Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag gick igenom Snapchat för en liten stund sedan. Men ja man blir så less på folk ibland och man vet vad de är för vänner och vad dom är ute efter. Ja släpper och går vidare inte mitt fel att dom missar mig :D:D

Ångestpåslag :(:arghh::crazy:. Första på typ ett år.
Anledning: att jag inte vet hur jag ska göra med nya jobbet jag sökt. Ta det, inte ta det? Så svårt med för- och nackdelar. Hittar flera åt bägge håll och det bara snurrar i skallen.

Ångestpåslag :(:arghh::crazy:. Första på typ ett år.
Anledning: att jag inte vet hur jag ska göra med nya jobbet jag sökt. Ta det, inte ta det? Så svårt med för- och nackdelar. Hittar flera åt bägge håll och det bara snurrar i skallen.

Andas!
Kan det hjälpa att göra en +/- lista för nuvarande och nya jobbet? Och lyssna lite på magkänslan. Det dyker ju upp fler jobb om inte detta känns värt att byta till.

Andas!
Kan det hjälpa att göra en +/- lista för nuvarande och nya jobbet? Och lyssna lite på magkänslan. Det dyker ju upp fler jobb om inte detta känns värt att byta till.
Har gjort sån lista redan...hjälper inte, lika många för- och nackdelar på bägge. Varannan timme känner jag "byt", varannan känner jag "byt inte".

Jag ligger i sängen och hoppas att jag kommer att kunna somna. Tyvärr har jag ätit godis och har inte riktigt kommit ur sockerchocken.

Veckans Olof Röhlander:

"Jag har inte längre samma behov av att leva upp till andras bild av den de tror jag är. Ska jag spänna upp fjädrarna, eller ta in dom? Det bestämmer jag själv. Vilka delar av din personlighet du vill visa upp, det är upp till dig. Tänk påfågel."

Fick världens ångestpåslag. Vill bara åka hem och gömma mig under en filt. Men det är inget alternativ idag. Bara att bita ihop och ta sig igenom det.

Har allergisäsongen börjat? Nös just ett bra antal gånger när jag just klivit på bussen :p Och då är jag bara liite allergisk.
Tänker på alla allergiker där ute!

Ligger i sängen/på loftet och överväger att kliva upp. Vaknade vid 09 men har dragit mig tills nu. Har ingen tid att passa förrän jag ska till frissan vid 13.30. Snickaren fick skjuta upp sitt besök då han inte hittade rätt dimension på spröjs, vi får troligen beställa.

Åkte hem tidigare. Städade klart mina objekt och sen fick det vara bra. Har 5,5 h minusflex men vaddå. Nu ska jag förbereda mig för intervju.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag kommer åka buss till jobbet framöver. Det innebär en promenad på cirka tio minuter till stationen. I höstrusket och vinterkylan...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 302
Senast: sthu
·
Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
907
Senast: Milosari
·
Tjatter Jag sitter och jobbar och katten kastar leksaksbananer.
56 57 58
Svar
1 142
· Visningar
30 552
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 476
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar