Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar, sedan ska jag äntligen gå och lägga mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har just börjat kolla. Känns lite mkt nu med R Kelly, politikern etc.. Obehagligta jävlar!Samlar kraft för att se Leaving Neverland.
Ångestpåslag . Första på typ ett år.
Anledning: att jag inte vet hur jag ska göra med nya jobbet jag sökt. Ta det, inte ta det? Så svårt med för- och nackdelar. Hittar flera åt bägge håll och det bara snurrar i skallen.
Har gjort sån lista redan...hjälper inte, lika många för- och nackdelar på bägge. Varannan timme känner jag "byt", varannan känner jag "byt inte".Andas!
Kan det hjälpa att göra en +/- lista för nuvarande och nya jobbet? Och lyssna lite på magkänslan. Det dyker ju upp fler jobb om inte detta känns värt att byta till.
Har gjort sån lista redan...hjälper inte, lika många för- och nackdelar på bägge. Varannan timme känner jag "byt", varannan känner jag "byt inte".
Det kanske du har rätt i.Känns ju spontant som det ska vara enklare att tacka ja till nytt jobb än så.
Påfågel? Nej överskattat. Tänker mer kråkaVeckans Olof Röhlander:
"Jag har inte längre samma behov av att leva upp till andras bild av den de tror jag är. Ska jag spänna upp fjädrarna, eller ta in dom? Det bestämmer jag själv. Vilka delar av din personlighet du vill visa upp, det är upp till dig. Tänk påfågel."