Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter en del om och men hittade jag en plats att övernatta på och slog upp tältet. Men det visade sig vara ett dåligt val. Troligen syns bilen ut mot vägen genom den glesa skogen för det kom in en bil här. Jag tror min bils reg-nr blev uppskrivet innan den bilen försvann. Nu tycker jag mig höra en bil igen :crazy:.

Ryggen värker, höften värker.. Hoppas jag bara har små jobb idag och på asfalt så jag slipper gå så långt och banka ner pinnar.. Hatar att ha ont!

Sen frukost i skuggan i trädgården. Ljuvligt! Myntorna blommar och det är fullt med fjärilar överallt.
Ska klippa Slyngelhästen idag och svarta faran ska få på en tappsko, alla ska födas, måla dörrar ety andra varv, kolla på ett ridhus i närheten och Tja, det var väl den här semesterdagen :D
Ev pyssla lite i trädgården ikväll med.
H

Glasspaus. Håller på att skruva gipsskivor för fullt. Borde bli färdiga med gipset idag, sedan är det spackling som gäller.

Haha! Triumf!

Har hittat ett sätt att få skygga katten att dricka mer i den här hettan. Han har börjat acceptera mjukmat. Så jag ger bitar i sås och späder ut såsen med lite vatten. Han lapar i sig vattnet och så småningom åker även bitarna ner. Även om torrmaten är det han jamar efter. Han är synnerligen anklagande om skålen är tom.

Han ha fri tillgång på mat men är tunn i alla fall. Måste köpa avmaskning. Lön på fredag :)

Sitter och funderar på om ett företag kan bli sålt utan att de anställda får reda på det, funderar på hur det bör gå till för att bli rätt. Hmmm..

G*A*S*P ... det borjar bli dags att starta dagen. Forst ett samtal, sedan hundar, sedan mer dator jobb :banghead:
I kvall kommer ett par kompisar over pa middag. Jag har redan forberett en chimichurri sas pa basil till vildfangad lax ... resten far jag gora straxt innan sa jag har inte ens nagon ursakt att avlagsna mig fran datorn. :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka