Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har haft 26 grader och frusit lite idag. Skön känsla!
Vi hade bebis-besök idag, sambons första barnbarn. Det var det mest fascinerande Vovvi sett. Undrar om hon aldrig sett en bebis. Hon var helt fixerad och glodde utan att blinka i 3 h. :laugh:
Jag hade inte sett bebisen än. Så det var kul att träffa honom. Sötplutt!❤️

Satt upp en rimlig kom-ihåg-lapp på ytterdörren :p

2C27F882-E97F-4ADA-822F-A03DB5844BF8.webp

Vi (Maken, men jag tar at mig av aran for att jag till hans irritation satt dar och hejade pa :p) har nu spettat ner i betong lagrat (lera) och planterat tva rotknolar rabarber som jag fick i gar. Nu behover jag bara ha angst over om det blev ratt sorts jord, for mycket/lite sol, for mycket/lite godsel och det borjar jag med till en stor skal rabarber kram pa kompisens sista rabarber. :d Det ar verkligen gudomligt gott.

Barnfamiljer på flygplatser alltså. Är ju värre än barnfamiljer rent allmänt. Får typ huvudvärk och känner inre stress bara av att vara i närheten. Undra då hur de själva mår? Eller så kanske de är liksom immuna?

Nya katten är så söt (och jätteduktig med låda osv) :) ! Idag lät jag honom komma ut en stund från rummet han bor i. EN meter gick han ifrån mig. Sedan kom han tillbaks och KASTADE sig upp i mitt knä: "Rädda mig, mamma!!" Jag känner mig som värsta ankmamman :rofl:, men det är ju mysigt att han redan har fäst sig vid mig....:heart

Råkade hamna på jobbet... Det gör visserligen att jag kan ta ytterligare 3 dagar nästa vecka :D

Sitter här och försöker sammanställa lite offerter OCH skicka in fakturor för mina försäkringar. Något ska jag ha tillbaks på alla dessa veterinärfakturor som gått till hästen. Har 2 kvar att betala på tot 12 000,-
2018 året som hittills varit mitt dyraste år någonsin

Herreguuuud har lagt typ 2000 på civila kläder till mig själv :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Men jag har fått en jäkla massa kul å andra sidan! och jag har stort behov av det. Som vanligt handlar jag sånt på tradera, vi pratar ju inte ridkläder :angel:
Hittade några tröjor, en klänning och kavajer från kriss som jag älskar. Plus en hel del annat, som en ralph lauren klänning :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 588
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 279
Senast: isafore
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka