R
Raderad medlem 68338
Bra ränta på pengar i lägenhet
Ja bara marknaden kommer igång så! Men verkar som att det är på gång uppåt igen nu efter sista årets rejäla dipp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra ränta på pengar i lägenhet
I morse blev det en promenad i ett naturreservat och sen ett dopp i en sjö. Nu är jag på Kinnekulle vid utsiktstornet och funderar på om jag ska gå en sväng.
Några övernattningaplaner för i kväll har jag inte så jag vet inte vart jag ska åka senare.
Tack! Jag har tänkt tanken men funderar fortfarande på om jag ska dra söderut redan i kväll. Fast jag kan ju åka norrut igen i morgon. Eller så fastnar jag hos dig för det finns så mycket att prata om. Det är inte första gången det händer i så fall.Du är välkommen hit om du vill
Tack! Jag har tänkt tanken men funderar fortfarande på om jag ska dra söderut redan i kväll. Fast jag kan ju åka norrut igen i morgon. Eller så fastnar jag hos dig för det finns så mycket att prata om. Det är inte första gången det händer i så fall.
Samma här, lagom sommarvarmt idag var o fikade med några kompisar annars har jag tvättdag.Idag är det svalare här, bara 25 grader utanför fönstret.
Har bytt vatten på yngel. Fyllt på i stora karet. Städat hos landisar
ja, men 27 inneSamma här, lagom sommarvarmt idag var o fikade med några kompisar annars har jag tvättdag.
Nu när jag har köpt boende får priserna gärna stigaKonstaterar lite smånöjt att budgivningarna verkar dra iväg allt mer. Även mindre 20 kvm-nåt ettor drar iväg över 3 mille. Och då är det ändå högsommar. Kan nog dra igång mer i höst.
Nu när jag har köpt boende får priserna gärna stiga
Vi har haft 22-23 grader idag och jag tycker det är kyligt.Uppenbarligen är det något fel på mig.... Jag går runt här och lagar mat, dricker vin, osv. Känner mig sval och bekväm. Temperaturen i rummet som just nu får all sol är 26 grader. Tja....jag är nog rätt anpassningsbar vad gäller värme.....