Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför sparar jag strumpbyxor med hål?
Men usch, vad ledsamt det är att läsa om dina skröpliga vänner. Det måste vara tufft för dig också.Blir galen på denna värme, lite mycket regn vore underbart.
Dessutom brann en av mina bekantas lägenhet upp igår, han var inte hemma som tur var för han har en neurologisk sjukdom, typ ALS så han hade aldrig hunnit ut. Tyvärr var det hans eget slarv med cigaretter troligtvis som utlöste branden så han lär bli betalningsskyldig. Vi hoppas att kommunen som tillhandahåller lägenheten för honom har hemförsäkring på den för fler lägenheter är drabbade av rök och vattenskador.
Och den blev GOD ! Smakar nog lite maräng till och med.Har fixat en key lime-paj som ska ges bort, och då blev det 5 äggvitor över. Min "Sju sorters kakor" från 1952 hade fyra stycken förslag på äggvitekakor, så just nu står en av dem i min ugn.... Kan också konstatera att ägg nog var en bristvara under den tiden, för den fösta biten av boken är indelad i en-äggs-kakor, två-äggs-kakor, osv. Mat- och bakhistoria är rätt intressant !
Ja, valpis fick dig bokstavligen på fall. :-)Det har varit ett intensivt dygn. Igår blev det kajakpaddling och bad. Jag har ju paddlat kanot förr men inte kajak, så det var en nyhet. Sen hamnade jag hos @Luff och höll knappt på att komma därifrån för det var så trevligt. Och så blev jag kär i hennes slyngelvalp. Så jäkla söt .