R
Raderad medlem 68338
Wow!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast tappar man den rakt ner kan det nog spricka ändå. Utan skada på kartongen. Det är ju om den kantstötes som det ser skadat ut.
Det där hade jag fixat på två sekunder... marmor är INTE en kompetent bergart. Kartongen behöver absolut inte se skadad ut för att det där ska ha hänt @tornblomma. Jäkla skit rent ut sagt och jag hoppas företaget är tillmötesgående.
Edit: Eh, mitt jobb går rätt ofta ut på att göra sådär... fast då inte med marmor utan värre berg som är betydligt hårdare
Alltså jag är skeptisk till om de vill skicka nya... vad är oddsen att alla skulle vara hela liksom? Överväger att försöka deala om att få behålla konsollerna och sen köpa hyllplan i annat material. Konsollerna är i mässing och var jättesnygga! Visst är marmor snyggt, men alltså kaos. Känns som att detta kommer bli en never-ending-story ... Hyllorna ska ju ändå täckas av böcker...
Jag gissar att de inte hade lagt tillräckligt material mellan skivorna. Det i kombination med PostMords behandling av paket lär ha kraschat dem.
Nä, jag tror inte att du kommer att behöva skicka tillbaks dem. När mamma köpte ett stekjärn för ett par år sedan så var det en liten, liten buckla uppe i kanten på det. Det hade hade väl fått sig en liten smäll under leveransen. Hon fick ett nytt med en gång - utan problem - och behövde inte skicka tillbaks det gamla. Skänk det till välgörande ändamål, tyckte killen på kundtjänst. Och det var så jag fick ett nytt fint stekjärn.....Säkert troligt! Det låg frigolit mellan skivorna, och den var inte trasig, dock var det kanske i tunnaste laget!
Jag misstänker att de kommer be mig returnera paketet och det PALLAR jag verkligen inte. Det var galet tungt! Får hålla tummarna för att ett foto på de trasiga skivorna räcker. Det är ju dessutom taget/skickat typ 30 min efter att paketet hämtades ut.
Nä, jag tror inte att du kommer att behöva skicka tillbaks dem. När mamma köpte ett stekjärn för ett par år sedan så var det en liten, liten buckla uppe i kanten på det. Det hade hade väl fått sig en liten smäll under leveransen. Hon fick ett nytt med en gång - utan problem - och behövde inte skicka tillbaks det gamla. Skänk det till välgörande ändamål, tyckte killen på kundtjänst. Och det var så jag fick ett nytt fint stekjärn.....
Precis bokat minitur-semester på mc till kusten.
Nu ska jag åka ut till stallet och tycka synd om mig själv. Andra dagen hemma slog nya hästen upp ett pyttelitet sår och voila! Heltjockt ben och svullnaden trycker på så hon är lite halt.
Vi som skulle komma igång. Så trött på alla dessa jävla skador!