Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, allt var inte bättre förr, kvinnor hade ingen rösträtt å massa annat. Men det har de väl redan glömt bort.Suckar över folk som alltid ska dra in invandringen i allting. Nu är det visst orsak till alla bränder också Och för att det finns gropar i vägarna. "Allt var bättre förr"
Suck.
Gamla tiders socialtjänst (eh, icke-existerande), forna tiders sjukvård. Dito skola. Etc.Nä, allt var inte bättre förr, kvinnor hade ingen rösträtt å massa annat. Men det har de väl redan glömt bort.
Jomen, groparna i vägen beror på nykomlingar. När min granne bodde ensam längst in på vägen så var det inga gropar. Nu är det gropar - för det har byggts 3 hus till därinne....Suckar över folk som alltid ska dra in invandringen i allting. Nu är det visst orsak till alla bränder också Och för att det finns gropar i vägarna. "Allt var bättre förr"
Suck.
Precis, men nej det pratas det inte om, så var det ju inte.Nä, allt var inte bättre förr, kvinnor hade ingen rösträtt å massa annat. Men det har de väl redan glömt bort.
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde en bokhylla i massiv mässing och marmor. På postutlämningen behövdes två killar för att lyfta upp lådan till scannern. Killen på posten mätte mig med blicken och såg skeptisk ut. Jag övervägde för ett par sekunder att ringa en muskulös vän av det manliga könet men blev sen full i fan. Har nu iklädd långklänning och högklackat lyckats ta mig hela vägen hem
You GO girl! banana:
Varför måste alla dra upp förhållanden som var för 100 år sedan när dom ska försvara dagens politik?Gamla tiders socialtjänst (eh, icke-existerande), forna tiders sjukvård. Dito skola. Etc.
Exemplen är många. Nä. Jag vill inte ha tillbaka "förr".
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde en bokhylla i massiv mässing och marmor. På postutlämningen behövdes två killar för att lyfta upp lådan till scannern. Killen på posten mätte mig med blicken och såg skeptisk ut. Jag övervägde för ett par sekunder att ringa en muskulös vän av det manliga könet men blev sen full i fan. Har nu iklädd långklänning och högklackat lyckats ta mig hela vägen hem
Menar det.Exakt, varför prata om allt negativa när man kan gotta ner sig i det positiva.
Suck... på dom typ.
Tar ett glas sherry, svalkar mig med lite glass och njuter av denna utsikt från fönstret. Så vackert ljus ikväll!
Visa bifogad fil 17396
Anlagda?!! vissa verkar inte ha alla hästar hemma.Menar det.
Usch, det har varit en del mindre bränder inte alls långt härifrån. Flera som varit anlagda, otäckt som tusan!