Hur länge? Alla får nu gå av vid södra station och bussar som går direkt från stationen till centralen eller hur har ni löst det?
Ni? Cattis skrev ju uttryckligen att hon inte har något med det att göra.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur länge? Alla får nu gå av vid södra station och bussar som går direkt från stationen till centralen eller hur har ni löst det?
Borde jäsa bra !Jag fick ett infall. I ett kök som sedan innan har en temperatur på +30. Men jag bakar bullar!!
Vi får se vart det slutar men glutenfritt och torrjäst. Så det tarvlige tid innan det kommer igång.Borde jäsa bra !
Gammal bok men bra i tvformat och bra skådisar. Jag kommer ju ihåg storyn men inte mördaren - som vanligt - så den ska bli kul att se fortsättningen på.En ny? Det har jag missat. Var den bra?
Om du läser igen så står det ”jobbhändelse”!Ni? Cattis skrev ju uttryckligen att hon inte har något med det att göra.
Fusk +28 här och soligt.Det ösregnade nyss här - samtidigt med solsken för fulla muggar..... Det var inte mycket men, oj, vad gott det luktar !
Samma här.... Men vi fick ett mycket kort - och helt underbart - regn.......Fusk +28 här och soligt.
Om du läser igen så står det ”jobbhändelse”!
Nej, det är mitt fel. Jag gick på semester igår, då började det regna hemma. Nu är vi på väg norrut och är snart i Gävle. Jag ser molnen.Inget regn på två månader, men Gefle metal festival drog igång idag så nu jäklar är molnen givetvis på gång
Det verkar vara något fel på folk där. Syrran har samma problem med en granne.Mina grannar snor min katt hela tiden, de lockar in henne till sig stup i ett.
Vi bor så katten mycket väl kan vara ute utan fara, vilket hon älskar, men verkar tvingas hålla henne inne för att grannarna inte ska ta henne.
Jag slår vad om att det är samma granne.Det verkar vara något fel på folk där. Syrran har samma problem med en granne.
Låter ju nästan så.Jag slår vad om att det är samma granne.
Hen har visst snott en annan grannes katt också.