R
Raderad medlem 68338
Hos dig med! jag hoppas de håller, annars blir det kallt.
Bor högst upp i ett gammalt hus Men ja de borde hålla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hos dig med! jag hoppas de håller, annars blir det kallt.
Jag längtar till stallet så jag får vila minaMannen har kommit hem och tagit barnen så nu ska jag gå ut ned hunden och vila öronen lite.
Har röstat på honom iafSlösurfar lite innan Idrottsgalan, Hoppas på att Peder vinner priset
GalningVärmer upp på cykel. Jag hatar att cykla
Innan jag läste ditt svar till @karamelldrottningen trodde jag faktiskt att hon pratade om en professor, någon äldre skröplig stackare som hade svårt att ta sig fram till skolan i blåsten.
Med tanke på idiotdiskussionen i en tråd nära oss om jämställdhet och könsroller känner jag att jag vill berätta att jag just tagit in ved medan min man lagar mat
Tyvärr har han fyllt på olja i min bil och jag plockat i och ur diskmaskinen så vi misslyckades lite med könsrollsswitchen
Edit: Om det är oklart är jag lätt ironisk, vi anser inte att det finns mans- och kvinnosysslor utan sysslor punkt.
Vad jobbar du med ?Slocknade i sängen, så jag sov en timma
Undrar hur många km man gick idag på jobbet. Fick 4 hus på 4 timmar...
Värken i revbenen har lättat iaf, efter Voltaren, Ipren och Diklofenak Men det lär väl komma tillbaka i morgon på jobbet
..och i nya huset ska du ha diskmaskin?Har diskat undan ett enormt berg av disk. Nu behöver jag skita ner saker igen genom att laga mat
Det är väl bara för man har slitit ut sig på jobbet och dom är rädd för jag kan få problem i framtiden .Men dom har ju skött rehaben som att ha bocken till trädgårdsmästare med tanke på att från 100% sjukskrivning till 140% jobb första månaden och 90% av det i den maskinen jag blev sjuk av .Tydligen var jag tvungen att köra eller vara sjukskriven enligt bossen men fk var inte alls intresserad av det .Tänk om jag fått det här året att läka som jag haft det sista direkt .Inte konstigt att ortopeden skrek rätt ut att du kommer att gå sönder flera gånger då jag ringde honom och bad om mera piller sedan jag jobbat en månad och talat om hur jag hade det på jobbet med helt oförstående chefer .Min boss ringde till ortopeden själv och ortopeden sa att det var den mest konstiga person han pratat med för det går inte att tala om att Skerper är frisk det datumet då vi alla läker olika fort och har olika förutsättningar .Högsta bossen hade redan då planer på att köpa ut mig som han saAlltså - jag fattar inte. Varför ska de försöka bli av med en lojal, allsidig och erfaren anställd?
Låter utmärkt att du har facket på din sida. Håller tummarna hårt att det bir förhandlingar som slutar bra för dig.
Det syftas på en annan trådGalning
Ja man vet ju aldrig
Han ser ut som en proffesor, ser som målad ut i ansiktet med "glasögon" och numer grå runt nosen blandat med svart, brunt och lite rött. Sen ser han dessutom ofta väldigt viktig ut och ut som om han skulle hålla föreläsningar
Gick in snabbt i den tråden men inte skrivit något, tyckte inte den var så farlig? Om det är otrohetstråden??
JAAA!..och i nya huset ska du ha diskmaskin?