Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som att tjuvstarta en evighetstråd?Foten värker och är svullen, men det finns bättre saker att göra
Blev du tjurig nu för att Tranan hann först? Eller kränkt?Som att tjuvstarta en evighetstråd?
Vad för effekter pratar vi om?Caddat halva högspänningskortet till spa-badet, det gäller att tänka sig för när det ska dras stora effekter på kretskort så inte laminatet riskerar att överhettas men nu "brer jag ut" effektuttaget på alla tre faserna istället för att bara köra enfas så belastar jag nätet och kortet jämnt och behöver inte ha så hiskeligt breda ledningsbanor. Kortet ska härbärgera 7 relän, 5 Molexkontakter, ett gäng flatstiftuttag för framtida utbyggnad, en stiftlist för styrningen och högspänningsingången samt en transformator till styrkort och lampor.
Har jag flyt hinner jag cadda klart ikväll och kan etsa, borra och löda kortet i morgon.
Det tar bort charmen av att försöka komma så prick det går.Blev du tjurig nu för att Tranan hann först? Eller kränkt?
Inga jättestora, det som drar mest är värmaren på 3 kW men den får gå ensam på egen fas, det andra är cirkulationspumpen som får dela fas med en massagepump och tredje fasen får dra andra massagepumpen, fläkten för bubbelmaskineriet, belysning och styrning. Jag har lagt banorna på 10 mm för värmaren och 8 mm till dom andra reläerna, det räcker och blir över.Vad för effekter pratar vi om?
Inget Netflix då?Ätit chips med dip precis, före middagen, men jag var urhungrig. Snart blir det riktig mat!
Inget Netflix då?
gör du dubbelsidigt eller flerlager? Etsar du själv eller sänder till Kina för tillverkningInga jättestora, det som drar mest är värmaren på 3 kW men den får gå ensam på egen fas, det andra är cirkulationspumpen som får dela fas med en massagepump och tredje fasen får dra andra massagepumpen, fläkten för bubbelmaskineriet, belysning och styrning. Jag har lagt banorna på 10 mm för värmaren och 8 mm till dom andra reläerna, det räcker och blir över.
Jag slängde ihop lite blandat film material från min Dashcam, när jag kör min personbil. Klurar lite på hur jag ska utveckla filmredigeringen lite.
Tack, jasså är min bättre, på vilket sätt? Nyfiken nu.Kan jag med! men din är bättre.
Bättre bild, musik och bättre klipp. allt är bättre.Tack, jasså är min bättre, på vilket sätt? Nyfiken nu.