Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Läser i media om att det skett en gruppvåldtäkt, överfallsvåldtäkt i min kommun. I ett område jag är i ibland och promenerar själv.
Blir bara så sorgsen och förbannad över hur samhället är.
Faaan... jag tycker redan inte det är roligt att gå av tåget på kvällen när det är helt tomt på folk och gå över stora parkeringar ensam...
Och jag vill inte behöva bli påverkad av sånt här... Jag rör mig ändå ute som jag vill trots att jag har varit med om obehadliga saker. Men... ja.. jag blir ju påverkad..

Det ska komma en till säsong så kanske därför inte alla "svar" är så tydliga.
Var det något speciellt du tänkte om slutet som var oklart? Du kan ju skriva i
en spoiler om du vill

Njae, jag kan inte sätta fingret på något speciellt, var mest att det kändes som lösa trådar och oavslutade handlingar åt alla håll. Men kommer det en till säsong är det väl säkert därför det lämnats så "öppet" :up:

Känner mig svinhet just nu!
Nej alltså inte snygg utan bara ovanligt varm. Fötterna bränns ju!
Fattar ingenting antingen är de kalla som isbitar eller så kan man koka ägg på dem :confused::crazy:

Känner mig svinhet just nu!
Nej alltså inte snygg utan bara ovanligt varm. Fötterna bränns ju!
Fattar ingenting antingen är de kalla som isbitar eller så kan man koka ägg på dem :confused::crazy:

Som mina fötter. Jag har tyvärr nervsmärtor i dom. Det har hållt sig lugnt ett bra tag ( har märkt att det ökar om jag intar mycket mjölkprodukter) men idag brinner dom!

Skulle aldrig ätit stuvade makaroner.

Som mina fötter. Jag har tyvärr nervsmärtor i dom. Det har hållt sig lugnt ett bra tag ( har märkt att det ökar om jag intar mycket mjölkprodukter) men idag brinner dom!

Skulle aldrig ätit stuvade makaroner.
Okej, hur fick du nervsmärtorna eller har du alltid haft det?
Intressant att mjölkprodukter förvärrar! Gäller det även laktosfri eller är det nått helt annat i mjölkprodukterna som triggar?

Jag tycker det är märkligt när jag för det mesta är väldigt kall. Det är så att andra reagerar och mina fötter är som isbitar ungefär. Lite samma grej som att ta ut nått från frysen inget man vill hålla i länge precis.

Men så vissa kvällar och nätter (för det är mest då de kan bli så här varma) så bränner de. Inte händerna men fötterna även om mina händer också är varmare än vanligt.
Vad beror detta på? Nervsmärtor borde jag känna av eller hur? Vad finns det mer för orsaker?
Jag har läst om orsaker för varma fötter och orsaker för kalla. Men mina växlar så hittar inget som passar in bland mina symtom.
Skitskumt :cautious:

Ska sparka mig själv i säng.
Att vara vaken bara för att tiden ska gå långsammare än när man sover är ingen bra idé. Och förresten brukar jag ändå undvika att sova på natten så mycket det går, pga dålig sömn osv. Så även om jag går och lägger mig nu blir jag väl vaken några timmar till :meh:

Eh... Jag borstade just håret, och stod plötsligt med en stor (!) tuss hår i handen :confused: Vad händer? Är jag på väg att bli skallig? :nailbiting:
Jag har rätt tunt hår och tappar hårstrån mest hela tiden, men inte en hel stor tuss på en gång :eek:

Funderar på framtiden. Den känns på samma gång otroligt ljus och öppen och mörk och ont i magen.
Önskar att saker var mer självklara och att man kunde typ.. se en trailer på sitt kommande liv. Så man liksom vet. :cautious:

Jag borde ha somnat före 23 men fick irriterande muskelryckningar och brainzaps. Dessutom är en granne störig och spelar dov musik :rage: hoppas Störningsjouren kommer snart. :sneaky:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
55 005
Hundhälsa Min yngsta hund (2 år) vill efter ett tag inte äta den maten hon tidigare ätit. Till en början fick hon torrfoder, och det kunde gå...
Svar
15
· Visningar
666
Senast: YlvaG
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
1 224
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar